Gå till innehåll

Billigaste och fulaste mobilen möjligt, tips!?


bjoelle

Recommended Posts

Min andra skapde tråd i övrigt idag, amazing!

 

Jag hoppas denna får minst lika bra svar som förra, kanske tom någon från telia som tittar in och tipsar?

 

Igår var jag iväg med folket från den lokala klubben för att spela en större turnering hos en annan klubb. När vi satt och vänta på start och snacka så kom vi in på hur jävla oanträffbar en kille(ja okej, gubbe) är. Han har ingen dator(dvs inget internet) och ingen mobil, han lever på stenåldern. Jag kväker naturligtvis ur mig att jag ska köpa han en mobil om jag vann(not so hidden).

 

Jag önskar nu att hitta den fulaste i kombination med billigaste kontantkortstelefonen som går att få tag på. Färger som rosa är ett +.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När min iphone pajade blev jag less på att köpa dyra telefoner som antingen går sönder eller slarvas bort efter 2 månader.

Så jag köpte den billigaste skitluren dom hade det är en svart samsung vet inte vad modellen heter den kostade 249kr i alla fall.

Åkte bort för ett tag sedan och glömde laddaren till telefonen, så gick in på expert och skulle köpa en ny laddare, pris 299kr lol för 249 fick jag telefon med tillbehör inklusive laddare. Så det blev till att köpa en till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså den hade en skärm som en miniräknare, gick att ringa på 17 sms eller liknande och sen kunde man öppna en 100-150 öl med den innan man fick byta ut den till en ny.

 

Jag får ta tillbaka vad jag sa och göra en helomvändning! Rolle älskar öl! Och är ju Rolle som ska ha mobilen. Ska leta efter denna omedelbums! Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite sick imo kollade upp motorola F3 på blocket också nån sålde den för 500 och en annan för 350 när jag köpte min köpte jag den ny på webbhallen för 250kr. Normalt att bland dem billigaste telefonerna som prodocerats går upp i pris som begagnad.

 

Mobiler blir lite som hur det funkar med jeans... Det ska handlas lite trashade grejer för att ska kännas ok.

 

 

Hur fränt är det att hala upp en helt repfri iphone?

 

"Har du aldrig varit utanför dörrn karjävel?"

 

DSC_0111.jpg

 

http://www.blocket.se/goteborg/Mobiltelefoner__konkursforsaljning_25227565.htm?ca=15&w=1

 

Där har du vad du söker. Köp många billigt som fan och flasha med en ny varje fest och du kan ge iväg en av dessa rackare till muppen utan mobil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...