MrShark Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Ja i natt drömde jag min första pokerdröm:-) Var och spelade wsop main event vid ett köksbord där ingen mindre än Phil Hellmuth även satt... Var lite short så betta från knappen med 6-4 of SB folda och Phil på BB re-raisa, så det var bara att lägga sig. Sen tog det slut på dag 1A. Nu var det bara å vänta med min lilla stack till dag 2 Sick dröm men var lite rolig på något sätt:mrgreen: Kanske det betyder något Någon annan på forumet som drömmer liknande tjaffs? Citera
Matte_Maiden Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Tjejen väckte mig precis i en riktigt bra dröm. Jag, AnteSvante och en till person lirade lite och jag får in det med KK vs QQ på brädan QJ92r mot Ante. Klart rivern kommer K! Citera
MrShark Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 Tjejen väckte mig precis i en riktigt bra dröm. Jag, AnteSvante och en till person lirade lite och jag får in det med KK vs QQ på brädan QJ92r mot Ante. Klart rivern kommer K! Tur att hon inte väckte dig innan river hade delats ut Citera
killerwolf Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 jag drömmer mest om att jag köpte Boliden aktier när dem låg på 40 öre -02 (idag lite över 40 kr.) Men ibland varierar jag mina drömmar med att det handlar om Ericsson istället då dem låg på 1 krona... (idag 72 kr). Citera
Recommended Posts