Gå till innehåll

nl100 2lax10


rakebackhero

Recommended Posts

  • Svars 298
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha jösses va sjukt... tyckte jag sprang bra förra månaden :) Wp

 

Tittade på din förra månad, riktigt fin :D saknar lite volym jag :/ men med turreklonk & rakeback inräknat har man iaf sin första 100k sek månad avklarad:) om jag inte lyckas backa på slutet då:D ska klonka uppkörning på tisdag också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Happ back 70-80k denna månad för er skadeglada och ca 110k från ath förra månaden.

 

Hur mår jag ? Som en påse skit! Känner ingen lust för att spela, känns som backet är alldeles för stort för att hämta igen.

 

Borde väl egentligen ta en fet break men jag vet fan inte vad jag ska göra om dagarna, har inte så jävla mycket för mig. alla polare jobbar ju , dra på gymmet är avklarat på 2h ... tips?

 

Har en hel del tankar i huvudet atm, kan väl dela med mig ifall någon är intresserad

 

1. Casha ut resten, köpa bil, bli svensson

 

2. Ta de 50k jag tog ut tillsammans med min kvarvarande rulle & dra utomlands, grinda lägre nivåer & nöja mig med mindre, försöka leva lite.

 

3.Ta ett break, fortsätta med rullen på ipoker, ta lite coaching lektioner

 

4.Byta site, vad nu det skulle hjälpa till ? bara rätt less på ipoker atm(Värde på SvS motsvarande nivåer ? 7.5/15 vs 1/2$ ? Vilket tror ni är fiskigast, jag tror 1-2!

 

5. Starta något kul projekt ? 100kr to 10k på svenska spel? fan vet jag

 

Kanske börjar skriva lite mer här nu , kan vara skönt att få ut massa tankar, har ju typ inga polare som spelar poker så dom tror väl att jag är slut i huvet som torskar 4 månadslöner för dom (vilket jag kanske är?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Happ back 70-80k denna månad för er skadeglada och ca 110k från ath förra månaden.

 

Hur mår jag ? Som en påse skit! Känner ingen lust för att spela, känns som backet är alldeles för stort för att hämta igen.

 

Borde väl egentligen ta en fet break men jag vet fan inte vad jag ska göra om dagarna, har inte så jävla mycket för mig. alla polare jobbar ju , dra på gymmet är avklarat på 2h ... tips?

 

Har en hel del tankar i huvudet atm, kan väl dela med mig ifall någon är intresserad

 

1. Casha ut resten, köpa bil, bli svensson

 

2. Ta de 50k jag tog ut tillsammans med min kvarvarande rulle & dra utomlands, grinda lägre nivåer & nöja mig med mindre, försöka leva lite.

 

3.Ta ett break, fortsätta med rullen på ipoker, ta lite coaching lektioner

 

4.Byta site, vad nu det skulle hjälpa till ? bara rätt less på ipoker atm(Värde på SvS motsvarande nivåer ? 7.5/15 vs 1/2$ ? Vilket tror ni är fiskigast, jag tror 1-2!

 

5. Starta något kul projekt ? 100kr to 10k på svenska spel? fan vet jag

 

Kanske börjar skriva lite mer här nu , kan vara skönt att få ut massa tankar, har ju typ inga polare som spelar poker så dom tror väl att jag är slut i huvet som torskar 4 månadslöner för dom (vilket jag kanske är?)

 

 

lätt alternativ 2! Skippa pokern i någon månad utomlands och lev! Gör susen! kommer suget tillbaka så är det bara att inkvartera sig på något internetcafe...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IPoker Network $200.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 1054534

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BB: $831.30

Hero (BTN/SB): $310.70

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN/SB with K :heart: K :club:

Hero raises to $12, BB calls $10

 

Flop: ($24.00) K :spade: 2 :spade: 4 :heart:(2 players)

BB checks, Hero bets $18.00, BB calls $18

 

Turn: ($60.00) 5 :diamond:(2 players)

BB checks, Hero bets $50.00, BB raises to $100, Hero raises to $280.70, BB calls $180.70

 

River: ($621.40) A :diamond:(2 players)

 

Final Pot: $621.40

BB shows 3 :diamond: 6 :spade:

BB wins $620.40

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...