Gå till innehåll

Dagboks riggen upp till bevis

Recommended Posts

Postad

Tänkte att nu när 2010 har börjat att man kanske skulle fixa sig en dagbok på den här sidan och se hur det går. Har tex hört talas om den Så legendariska dagboks riggen så nu kör vi :-P

spelar poker professionellt 8-)

Men bor ändå hemma för det är goo mat osv :lol: så jag har inte så mycket press på mig att tjäna pengar men har ändå tänkt att försöka göra det.

Startar den här DB för att tänkte börja att posta och gå igenom lite mer händer så lika bra att ha en plats att göra det på är också ganska ny inom NLH mtts som jag grindar nu så kan nog bli en å annan fisk spelad hand.

i mtts blir det till 98% freezeouts $1-120 nivån

När jag grindar sngs blir det 180 manna ($2-36) 9/6 max $16-25 och HU sngs $11-110 allt i turbo format.

Är rätt så ny i mtts men har ändå haft ett bra resultat i jan med 3 st vinster (räknar inte med 180manna) + några andra bra resultat

resultatet i jan är + $~4000

Mål för 2010

skriva in mina resultat här varje dag

posta minst 7 händer i veckan

bli supernova på pokerstars

spela någon live mtt

bli reg på högre mtt nivåer ~$200

få en bra dygnsrytm

Postad

Har fixat pokerxfactor nu så om någon har tips på några goa filmer så bara att säga till

En sak jag har funderat på är när man i en NLH mtt och har 13-22bbs och det är ante med i bilden. Hur gör ni då med tex A-10 i co pushar ni eller höjer sen synar/foldar ?

Själv så har jag pushat dom här händerna även om jag har 20bbs blir ju lite mer varians så men. Bara undrar om ni gör dom här störe pusharna eller inte eftersom den situationen kommer upp rätt så ofta.