okocha Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 Hehe minns ingen sån händelse eller menar ni att jag donera på plo där? va nån paus dag1 tror jag, vi (jag, urmy å smekt) gick förbi i korridoren och precis när vi går förbi rullar det ut marker, vi tänkte att det måste vara nån rik jävel som kastar marker på oss som är fattiga och lite mindre värda än de rika och visst fan var det så. smekt plocka upp markerna å lämna tillbaka dom till dig. Citera
Paul_saklart Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 va nån paus dag1 tror jag, vi (jag, urmy å smekt) gick förbi i korridoren och precis när vi går förbi rullar det ut marker, vi tänkte att det måste vara nån rik jävel som kastar marker på oss som är fattiga och lite mindre värda än de rika och visst fan var det så. smekt plocka upp markerna å lämna tillbaka dom till dig. Haha ok kändes det stort? Kommer ni till Göteborg så vi kan ta en öl och snacka gamla bad beats? Citera
okocha Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 Haha ok kändes det stort? Kommer ni till Göteborg så vi kan ta en öl och snacka gamla bad beats? så mycket annat att göra runt jul så blir ingen poker kanske ses på nått annat tourstopp. Citera
Paul_saklart Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 så mycket annat att göra runt jul så blir ingen poker kanske ses på nått annat tourstopp. Var ni i barca så blir jag besviken om ni/du gömde er för mej. Citera
rAilFISH Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 Tyckte väl jag kände igen låten.. Citera
slowboy Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 Orkar inte lira en hand till, måste hitta ett back så jag kan jaga lite... tror att både jag och flugan är för fattiga för epts! dagens låt! inte sant miketime? Jävlar, fattar du hur tacksam jag är att du hittat denna, googlade sönder den för ett år sen i ett tappert försök att hitta den, fanns ingenstans Citera
Staahla Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 Orkar inte lira en hand till, måste hitta ett back så jag kan jaga lite... tror att både jag och flugan är för fattiga för epts! dagens låt! inte sant miketime? Riktigt bra, den går på repeat här hemma nu. Citera
emilio_15 Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Samma här, kul att du gillar den. Såg the notebook idag, fyfan säger jag bara. Rekommenderas för oss mjukare pfsjälar, inte ni hårda gtoare. Får se om jag orkar få in några mer händer. Inte speciellt sugen men vad ska man göra 01:00. skärp dig, så jävla dålig film. se a walk to remember ist Citera
b0bb4n Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 synar bara pre med qts.. dumt? Citera
boman Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 mkt bra spelat alla händer jävla tomte Citera
Staahla Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 "This is like Dean Youngblood" Komplimanger kommer inte större än så. Blane Youngblood: You can learn to punch in the barn, but you gotta learn to survive on the ice. Kelly Youngblood: Don't take any shit from them Canucks. To them, you're just another wetback, crossing the border to play their game. Dean Youngblood: They'll never catch me! Kelly Youngblood: Oh, they'll catch you. Citera
Recommended Posts