TheCop Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Köpte Apples trådlösa router (airport extreme) och kan mkt varmt rekommendera den. Har inte kopplat ner en enda gång! Citera
ickash Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Hade Cheryl Cole... på fyllan. Citera
Starfitter Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Hade[insert girlsname]... på fyllan. fyp Citera
okocha Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 hej david! ska du spela SVENSKA MÄSTERSKAPEN idag? mvh Citera
nutshellcracker Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Finns ena riktiga kungar i svenska spels riktga poker sm Jag känner mig definitivt som en av dem. Du och jag satt på samma bord från start, jag får efter typ 10min AA på button, med chipleader efter mig som nästan dubblat i SB. BB har varit tight. Jag misclickar till en höjning på 2.5 BB. Misstag 1. SB tänker en stund, synar. Floppen kommer K-8-10 två hjärter. Jag bettar 3/4, han höjer, jag återhöjer till 1000. Han syn, kommer typ en random 6a (minns ej exakt), men det blir all-in från båda, han vänder upp 88..... Tack och hej lixom. Men han nickade vroomvroom och det ärju nötnicken. Vad hade detta med dig att göra? Ingenting, mer än att du försökte semibluffa mig typ 1a handen i turneringen Citera
Elitloppet Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 går det ens att missclicka till 2,5bb på svs? Citera
KungKroon Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Och varför var det ett misstag? Citera
KungKroon Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Mötte en väldigt dålig spelare idag som van utav bara tusan så var jag givetvis tvungen att checka personens facebook. Personen var vän med puni och då förstod jag. hahahaha wow! Måste få veta vem det var Citera
nutshellcracker Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 går det ens att missclicka till 2,5bb på svs? Nej, 2.25 blir det ju Man tänkte man skulle trappa, inser lixom att om jag fått som jag ville hade jag åkt ut rakt av. Nu såhär i efterhand, eftersom jag misclickade och spelade handen så jävla dåligt så hade jag kanske kunnat hitta en fold, men vart så tiltad att jag inte orkade Citera
Teh_MoUsE Postad 8 November , 2010 Rapport Postad 8 November , 2010 Drömde att det var fest i tjeckien och duzak var med. Temat var maskerad och duzak hade klätt sig som tjeckisk gangster. Var massa folk som delade ut reklam till sina klubbar inne på klubbarna och duzak sänkte allihopa. När klockan blev 03,00 stängde klubben och det var bara vi kvar och duzak var blodig över hela ansiktet. Ute väntade maffian på oss (duzak egentligen), så vi dissade honom och börja vandra hemåt. 5min senare kommer duzak springandes med terrorister efter sig. Jag blir skjuten 3ggr av en ak47a och faller till marken, ljuset försvinner sakta och jag känner hur pulsen slår saktare och saktare.... Nu vaknar jag Citera
wheelinho Postad 8 November , 2010 Rapport Postad 8 November , 2010 Drömde att det var fest i tjeckien och duzak var med. Temat var maskerad och duzak hade klätt sig som tjeckisk gangster. Var massa folk som delade ut reklam till sina klubbar inne på klubbarna och duzak sänkte allihopa. När klockan blev 03,00 stängde klubben och det var bara vi kvar och duzak var blodig över hela ansiktet. Ute väntade maffian på oss (duzak egentligen), så vi dissade honom och börja vandra hemåt. 5min senare kommer duzak springandes med terrorister efter sig. Jag blir skjuten 3ggr av en ak47a och faller till marken, ljuset försvinner sakta och jag känner hur pulsen slår saktare och saktare.... Nu vaknar jag Drömde att jag blev skjuten i ryggen här om dagen, va typ skönt, blev helt avslappnad i sömnen, sen vakna jag Citera
Teh_MoUsE Postad 8 November , 2010 Rapport Postad 8 November , 2010 Drömde att jag blev skjuten i ryggen här om dagen, va typ skönt, blev helt avslappnad i sömnen, sen vakna jag wow...Precis min känsla också! Mitt liv tynade bort och jag försökte få fram orden att hälsa familjen till de som stog omkring mig. Gav upp hoppet och somnade i drömmen och kändes väldigt avslappnande som du säger. Vakna sedan i verkliga livet Citera
Leooo Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 möter världens tråkiga/dåligaste spelare i SM, riktigt tråkigt. Endå whippa han dig Citera
Recommended Posts