Gå till innehåll

Vad fan ska jag göra?


Mohican

Recommended Posts

Jag är ju ingen nybörjare precis (har spelat 6 år), men det verkar som om jag stampar på samma ställe fortfarande.

Häromdan tänkte jag skaffa HoldemManager gratis genom att öppna ett nytt konto hos NoiQPoker. Satte in $70 (ca €49) och allt som behövdes var att skaffa 100 VIP poäng. Testade först dom allra minsta Limit borden i ett par timmar och gick "break even", men det räckte inte till en enda VIP poäng.

Igår hoppade jag i ett €10 NL bord. Kom visserligen upp i 14 poäng, men då var pengarna också slut. Det roliga är att jag förlorade allt till en o samma spelare. Jag var tydligen hans target, han satt tre platser till höger om mej.

Han spelade tight, spelade inte en hand annat än när jag var i blindsen. Och, märk väl att jag hade kanonhänder varje gång, men han drog ut på mej.

Kommentarer?:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp det ist:-D

 

Eller vad ville du ha kommentar på?

 

Ja, just det. Det var faktiskt ett "coin flip", jag hade sånär bestämt mej för att köpa det för $80, men sen tog snålheten överhanden och jag satsade $70 på NoiQ istället. Hmmm, man kan inte vinna varje gång. Nu väntar en fet tandläkarräkning i slutet av månaden så jag vet inte ens om jag har råd att köpa det nu.:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv lärt mig att man aldrig ska sätta in pengar bara för att ha som mål att cleara en bonus. Ofta fokuserar du på bonusen mer än att spela bra och ofta har man förlorat mer pengar än bonusen var värd.

 

Ja, du har nog rätt. Nu, när jag tänker efter, så har jag nog inte klarat av en förstainsättninsbonus på 5-6 år.:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...