el_kryddo Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Jag är också singel. Många som kommer slåss om Iveys godisklubba i sommar hör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 :-P :-P Jag är också singel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 Hur kan man ha som mål att träffa en tjej? Träffar du nån som du gillar så gör du, annars inte. Du kan inte stressa fram konst. går det bra med matbilderna annars eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 Hur kan man ha som mål att träffa en tjej? Träffar du nån som du gillar så gör du, annars inte. Du kan inte stressa fram konst. hur kan man inte ha det som mål? med din retorik så kan man ju inte ha några mål som har med varians att göra edit: för jag tror ju knappast att bluwajt i detta fallet sitter där 26 december utan en flickvän och då beslutar sig för att beställa hem en från Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 edit: för jag tror ju knappast att bluwajt i detta fallet sitter där 26 december utan en flickvän och då beslutar sig för att beställa hem en från Ryssland. -1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 Hur kan man ha som mål att träffa en tjej? Träffar du nån som du gillar så gör du, annars inte. Du kan inte stressa fram konst. hur kan man inte ha det som mål? Du kan säkert träffa en tjej om du försöker. Problemet är dock att det mest troligt inte är något att ha. Låter du däremot saker och ting hända av sig själv så kommer har du större chans att träffa din soulmate. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 Du kan säkert träffa en tjej om du försöker. Problemet är dock att det mest troligt inte är något att ha. Låter du däremot saker och ting hända av sig själv så kommer har du större chans att träffa din soulmate. mm rätt, hoppas min soulmate kommer och knackar på här hemma ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 mm rätt, hoppas min soulmate kommer och knackar på här hemma ikväll +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 mm rätt, hoppas min soulmate kommer och knackar på här hemma ikväll Du får väl beställa pizza och hoppas på det bästa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 Staahla> Phil Ivey Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 går det bra med matbilderna annars eller? Skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crille123 Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 komma hem från Australien i ett stycke. Inte berätta för någon att jag är hemma i Sverige och låsa in mig i lägenheten i en månad. Under den månaden förvandla mina 30$ till så stora belopp så att mina polare kommer vara sjukt imponerade när dom ser min PTR. Vara inlåst resten av året och tjäna så mkt att överallt kommer dom kalla mig Anonymous Wonderboy From Sweden och sno all rampljus från Isiludur1. Ge bort alla pengar till Jehovas Vittnen och flytta till Alaska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 hur fan kan du ens tänka att ge bort dina pengar till dom svinen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Du får väl beställa pizza och hoppas på det bästa... Du kontrade dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Du kontrade dig själv Que? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 guld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 30K i månaden på CG online samt finalbord i någon EMOP turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 * Vinna så pass mycket innan sommaren så att jag har råd att åka bort en stund. * Försöka spela seriöst minst 15h/vecka fram tills jag får jobb. * Skriva färdigt exjobbet och ta min examen. * Hitta ett trevligt jobb. * Bli bättre på att ta tag i saker i tid. * Springa ett marathon någon gång i höst. * Ta körkort. * Skriva och spela in minst 5 låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 komma hem från Australien i ett stycke. Inte berätta för någon att jag är hemma i Sverige och låsa in mig i lägenheten i en månad. Under den månaden förvandla mina 30$ till så stora belopp så att mina polare kommer vara sjukt imponerade när dom ser min PTR. Vara inlåst resten av året och tjäna så mkt att överallt kommer dom kalla mig Anonymous Wonderboy From Sweden och sno all rampljus från Isiludur1. Ge bort alla pengar till Jehovas Vittnen och flytta till Alaska. Snyggt, vänta lite över två år på sitt första inlägg å så vart det så här bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Capstan Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 E rätt kass på poker så jag får nog nöja mej med att klonka hem drömvinsten på lotto:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZyntaX Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Hur kan man ha som mål att träffa en tjej? Träffar du nån som du gillar så gör du, annars inte. Du kan inte stressa fram konst. Hur kan man ha som mål att "leva drömmen" när drömmen verkar uteslutande innebära att äta fet mat, godis, choklad och chips och sedan få rännskita? Inga mål angående din förmodade vikt? Kasta sten i glashus och det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Du kontrade dig själv Que? ja? om målet är att träffa drömpinglan så tar man sig verkligen ut för att träffa lite människor. istället för att sitta hemma å käka pizza å vänta på att det ringer på dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crille123 Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Snyggt, vänta lite över två år på sitt första inlägg å så vart det så här bra. Wow, skrev jag här för 2 år sedan? Vilka sida ligger det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 -1 qft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Du kan säkert träffa en tjej om du försöker. Problemet är dock att det mest troligt inte är något att ha. Låter du däremot saker och ting hända av sig själv så kommer har du större chans att träffa din soulmate. Men ju fler han försöker med desto större chans att pricka rätt.....och fel också då..... mitt mål i poker är att spela så mycket att den tidsrymd, spelade händer/turrar som kallas "i långa loppet" verkligen inträffar och jag når över 30% vunna coinflipps..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts