LivingLarge Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Hej alla! Är en kille på 19 bast som för närvarande pluggar till civilekonom vid Uppsala Universitet. Har lirat poker i snart 2 år, dock så har jag aldrig lirat/grindat cg seriöst, utan jag har hållt mig till rent MTT-spel. Blev drygt $14k i rena turneringsvinster under första halvan av 2009, most of which jag spenderade illa kvickt på resor och dylikt. Sen dess har det inte blivit så mycket lir på grund av flytt samt plugget vilket var en stor omställning. Hursomhelst så är det nu så att jag har tid för pokern igen och har samtidigt hittat suget och motivationen. Eftersom att MTTs får mig att tappa livslusten pga dess sjuka varians och tidvis långa perioder utan stabila pengaplaceringar, så har jag alltså bestämt mig för att byta bana och börja grinda CG (samtidigt som jag fortfarande lirar ett par MTTs här och där, men byter fokus helt enkelt). Tanken är att börja lira NL25 med en rulle på $600, vilket bör vara tillräckligt många buyins men you never know. Har inte bestämt mig var jag ska lira ännu dock; PS, FTP, SvS, PP eller PKR. Förslag är välkomna! Kommer posta händer och resultat här, och eftersom att jag inte har full koll riktigt var jag står när det gäller CG så uppskattas även kommentarer och synpunkter! LL Citera
Haslo Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 lycka till! Tycker du ska lira cg och turrar på olika sajter. Helts cg på nån med bra rb sen turrar på ftp. Citera
döfiskdö Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 GLGL svs låga bord e mkt enkla , bara shippa in cash där döda lite Citera
Recommended Posts