mrsAA Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 Ja, som rubriken lyder. Vilken pokercoaching-sida föredrar DU och varför? Vilken ska man välja, om valet står mellan dessa? Citera
Phyre Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 Har cardrunners och tycker det funkar perfa. Beror kanska vad du spelare men vet inte om stoxpoker har någon direkt stjärna på NL ? Iaf Brian townsends videos om NL på cardrunners är riktigt bra :thumps up: Citera
Spelgalen Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 Tycker Cardrunners borde leverera betydligt mer än vad de gör mtp vilka instruktörer de har och deras vinst. Helt sjukt att deras medlemmar inte klagar mer på den låga kvalitén de håller. Citera
danne24 Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 ja kan rekommendera cardrunners. Har hjälp mig med min dygnsrytm, sätter igång en video på kvällen o somnar direkt.. Citera
Spelgalen Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 ja kan rekommendera cardrunners. Har hjälp mig med min dygnsrytm, sätter igång en video på kvällen o somnar direkt.. Haha ja, rena sömnpillrena. "Bla, bla, bla play in position, straight forward, bla bla bla".. Och pauser i filmerna hela jävla tiden, även i superstandard situationer. Citera
Weedobooty Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Ja antingen kan man besvara hans fråga eller också kan man blåsa upp sig själv genom att beskriva att man inte är i behov av att lära sig mer om poker. Det kommer att löna sig vad du än väljer. Du kommer att lära dig saker som du tjänar pengar på att kunna. Jag har både CR och Stox, men skulle jag välja bara en, skulle det bli Cardrunners. Dom känns en aning bättre. Citera
mrsAA Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Postad 21 December , 2009 Ja antingen kan man besvara hans fråga eller också kan man blåsa upp sig själv genom att beskriva att man inte är i behov av att lära sig mer om poker. Det kommer att löna sig vad du än väljer. Du kommer att lära dig saker som du tjänar pengar på att kunna. Jag har både CR och Stox, men skulle jag välja bara en, skulle det bli Cardrunners. Dom känns en aning bättre. På vilket sätt tycker du att CR känns bättre? Är det större utbud där, kontra Stox? Jag gillar en av Stox instruktörer, "Leatherass".. tycker att han spelar bra poker. Men CR har ju bra instruktörer också! Hmm.. svårt val. Citera
Weedobooty Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 På vilket sätt tycker du att CR känns bättre? Är det större utbud där, kontra Stox? Jag gillar en av Stox instruktörer, "Leatherass".. tycker att han spelar bra poker. Men CR har ju bra instruktörer också! Hmm.. svårt val. Inget konkret. Det är nog helt enkelt så att jag har lagt 90% av min instruktionsvideotid på CR, så jag är nog lite färgad av det. Jag tippar att du blir nöjd vilken du än väljer. Stox har en "vidare" utbud, med t.ex filmer om psykologi och matematik, som jag verkligen gillar. Citera
ShitSux Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 Om du bara är intresserad av en sajt så skulle jag nog föreslå dig att välja Cardrunners. De har bra utbud för Cash Games och är väl kanske lite mer "allround" än de flesta andra. Länge sedan jag kikade på Stox, men vill minnas att de har ett bra utbud för Limit. Jag är säker på att du kan få bättre förslag ifall du bara lämnar lite mer information om vad du spelar nu och vad du vill lära dig mer om. Om det t ex handlar om MTT´s så skulle jag rekommendera Poker Pwnage och PokerXFactor framför Cardrunners och Stox. Citera
durkslag Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 Stoxpoker är väl bra om man vill förbättra sina matematiska kunskaper. Förutsatt att man fattar vad dom pratar om och inte somnar efter fem minuter av nån snubbe med entonig röst och sjukt tråkiga powerpoints. Jag lärde mig iaf att det är roligare att se videos där folk driver med Leatherass än att se Leatherass videos. Citera
mrsAA Postad 29 December , 2009 Författare Rapport Postad 29 December , 2009 Tack till er som tagit er tid till att svara! Jag spelar mest STT's och MTT's, men är även intresserad av att utveckla mitt CG-spel. Citera
Recommended Posts