Gå till innehåll

Cardrunners eller Stoxpoker - vilket är bäst? Och varför?


mrsAA

Recommended Posts

Ja antingen kan man besvara hans fråga eller också kan man blåsa upp sig själv genom att beskriva att man inte är i behov av att lära sig mer om poker.

 

Det kommer att löna sig vad du än väljer. Du kommer att lära dig saker som du tjänar pengar på att kunna. Jag har både CR och Stox, men skulle jag välja bara en, skulle det bli Cardrunners. Dom känns en aning bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja antingen kan man besvara hans fråga eller också kan man blåsa upp sig själv genom att beskriva att man inte är i behov av att lära sig mer om poker.

 

Det kommer att löna sig vad du än väljer. Du kommer att lära dig saker som du tjänar pengar på att kunna. Jag har både CR och Stox, men skulle jag välja bara en, skulle det bli Cardrunners. Dom känns en aning bättre.

 

 

På vilket sätt tycker du att CR känns bättre? Är det större utbud där, kontra Stox? Jag gillar en av Stox instruktörer, "Leatherass".. tycker att han spelar bra poker. Men CR har ju bra instruktörer också! Hmm.. svårt val.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På vilket sätt tycker du att CR känns bättre? Är det större utbud där, kontra Stox? Jag gillar en av Stox instruktörer, "Leatherass".. tycker att han spelar bra poker. Men CR har ju bra instruktörer också! Hmm.. svårt val.

 

Inget konkret. Det är nog helt enkelt så att jag har lagt 90% av min instruktionsvideotid på CR, så jag är nog lite färgad av det. Jag tippar att du blir nöjd vilken du än väljer.

 

Stox har en "vidare" utbud, med t.ex filmer om psykologi och matematik, som jag verkligen gillar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du bara är intresserad av en sajt så skulle jag nog föreslå dig att välja Cardrunners. De har bra utbud för Cash Games och är väl kanske lite mer "allround" än de flesta andra.

 

Länge sedan jag kikade på Stox, men vill minnas att de har ett bra utbud för Limit.

 

Jag är säker på att du kan få bättre förslag ifall du bara lämnar lite mer information om vad du spelar nu och vad du vill lära dig mer om. Om det t ex handlar om MTT´s så skulle jag rekommendera Poker Pwnage och PokerXFactor framför Cardrunners och Stox.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stoxpoker är väl bra om man vill förbättra sina matematiska kunskaper. Förutsatt att man fattar vad dom pratar om och inte somnar efter fem minuter av nån snubbe med entonig röst och sjukt tråkiga powerpoints.

 

Jag lärde mig iaf att det är roligare att se videos där folk driver med Leatherass än att se Leatherass videos.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...