Nusseman Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Då tar vi resultatsnack för kvällens forumturnering här. Citera
Hjort Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Fy fan vad jag ska äga i den här turnering. Tre kort från handen och två från bordet va? Citera
TotalFarsa Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 "Jag ska vara på jobbet kl 0600 imornbitti" Japp, det blir bra, det skyller jag på när jag åker ut efter fem minuter... /TF Citera
QoS Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Skiiitspel! Åker ut mot Hjort på första handen! Bara så att ni vet, det är en extra bounty på Hjort - en prenummeration för den som slår ut honom! My sweet revenge! - QoS Citera
Nusseman Postad 22 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2005 Jag är lite ofokuserad efter Grill-cup 2005 tror jag. Först missar jag all-in slidern i 75€-turneringen, så jag miniraisar och får lägga mig. Sen ger jag bort alla stålar i omahan med bottomset mot middleset. Citera
Hjort Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Åker ut mot Hjort på första handen! Top set + färgdrag mot QoS. Knepig hand att spela... Citera
Krissan Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Sen ger jag bort alla stålar i omahan med bottomset mot middleset. Du också? Potbet med bottomset, syn och omslag längre fram på bordet som ligger AQ2-rainbow. Luktade ju faktiskt högre set lång väg, men jag semibluffar mig all-in med ett hålstegedrag samtidigt som jag deklarerar att "bottomset is teh shit" i chatten. 24H är ju riggat som bara fan, så jag köper inte ut, trots fem outs... Skitspel! Mer slask i turneringarna! Citera
emilio_barzini Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 slask slask.... Någon måste ju ligga sist oxå... Citera
gdaily Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Åker ut mot Hjort på första handen! Top set + färgdrag mot QoS. Knepig hand att spela... QoS, du brukar åka ut i första handen, gjorde det i minst tre SnG:er i går ju Citera
jaqk Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Fan. Ut på elfte plats efter en riktigt trist hand: Flopp: K - J - 9 Jaqk: A - Q - Q - T (nötstege) Beerick: A - K - J - 2 (tvåpar) Bet - raise - raise - raise all in - call. Turn: 2 River: J Beerick wins: 27 802,00 (with a full house, jacks full of kings) Lycka till Beerick. Citera
Beerick Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Lycka till Beerick. Tack, men jag var ju tvungen att syna din all-in eftersom det bara var 1-2k till. Citera
Finger Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Fan. Ut på elfte plats efter en riktigt trist hand: Jag såg den... Jag råkade vinna 2 prempor på Pokermaggan (Hjort-bounty + finalbordsbonus) så jag skänker en av dessa till dig som plåster på såren! (Om QoS kan fixa detta) /FingerFox Citera
QoS Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 QoS, du brukar åka ut i första handen, gjorde det i minst tre SnG:er i går ju Jag var trött efter att ha ätit så mycket grillat! Btw, vem slog ut Hjort? - QoS Citera
Paradroid Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Jag lyckades på något sätt tråckla in mig på finalbordet, och kom sedan sjua efter att ha nästan inga marker som åtta. Gjorde en del vågade höjnignar på bubblan. Som det sägs, "In order to live, you've got to be willing to die." Citera
QoS Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 fingerfox, well played sir! Are you a pro? Självklart så fixar vi med prenummerationerna! - QoS Citera
Nusseman Postad 22 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2005 Grattis krayyzie! Rankingen uppdaterad. Citera
cab19 Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Lyckades lalla in mig på en 3:e plats Mycket nöjd med det. Jag ställde egentligen bara upp för lite rankingpoäng,för jag försöker hålla mig topp 100. Har känslan av att det kan vara bra nämligen framöver;) Lärde mig lite mer om PLO idag iaf. Citera
Frigg Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 tack hehe gick ju skitbra de här =) hehe Hur fungerar det där med prenumerationen??? =) hehe Citera
QoS Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Alla vid finalbordet (+ jaqk då ) PMar mig med era uppgifter och placering i turneringen så fixar vi det! - QoS Citera
Bisox Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Bra spelat Frigg/Krayyzie! Trodde jag hadde dig där ett tag men jag hade nog gjort av med all min tur innan på en del riktigt sjuka utdragningar Citera
Frigg Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Måste ha tur på Omaha Hade själv bra me tur ett flertal gånger Och du hade mig ett tag....klarade mig kvar på heads upen på rivern en gång ju,sen vände det Citera
jaqk Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Fan. Ut på elfte plats efter en riktigt trist hand: Jag såg den... Jag råkade vinna 2 prempor på Pokermaggan (Hjort-bounty + finalbordsbonus) så jag skänker en av dessa till dig som plåster på såren! (Om QoS kan fixa detta) /FingerFox Åh tack vad hyggligt! I gengäld lovar jag att inte orättfärdigt attackera dina mörkar nästa gång. Löftet hävs om BB utgör mer än 10 % av min stack. Eller om du bråkar med mig. Eller om jag drabbas av minneslucka. Citera
Recommended Posts