Gå till innehåll

En fängslande dagbok ifrån kumla


jacob1983

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svars 280
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Någon som har bra koll på Betclic? HUr fungerar deras lojalitets bonus. Har haft kontakt med supporten sedan i fredags och inte ens dom verkar veta hur den fungerar. Har tagit 4 dagar att bara svara på frågan hur mkt man rake:Ade i feb och mars. Några andra som har erfarenheter ifrån siten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte hur deras pokerbonus fungerar, men dem verkar inte alls ambitiösa för fem öre. Regga mig på sidan för drygt en vecka sedan för att få en månads gratis abonnemang canal+ på csports. Gick ganska bra med det även om det tog nästan 2 dagar för att få koden. Man var tvungen att spela ett 200 kronors spel som man dessutom fick pengarna tillbaka på om man torska det. Satte mitt spel och insåg snabbt att här finns inte mkt mer att hämta, dåliga odds och sjukt seg support.

 

Gjorde ett uttag direkt och var tvungen att bevisa det var jag. Fine snabbt och gjort fick dem bild på körkortet och det var grönt. Inget hände och två dagar senare mailar jag dem och frågar hur uttaget går och får svaret att jag även måste skicka bild på mitt visa kort. Okej, inget konstigt med det egentligen, men första mailet sa inget om det och jag var själv tvungen att maila dem igen för att ens veta det.

 

Söndagskväll gjorde jag uttaget och inga pengar ännu. Allmänt sega svar från supporten speciellt på helger där det kan gå en dag för att få svar. Dessutom får man svar som liknar mallar, känns som att prata med en vägg och givetvis är det alltid undertecknat Jesper. Börjar ju undra om Kåmark sitter där och sköter betclic haha.

 

Nu är det inte mkt cash jag väntar på och det kommer väl imorgon eller på måndag skulle jag tro och jag är väl lite nöjd vad jag fick utav dem, men orka med segheten och den dåliga servicen.

 

Blev lite mkt text, men ville berätta min situation så du förstår bättre hur dem e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skicka ett mail till dem idag igen, fick tillbaka ett automatiserat svar att dem återigen ville ha kopia av mitt kort. Tillbaka på tisdag-onsdag i processen då. Jag har ju skickat innan liksom. Och får dem inget kan dem väl försöka kontakta kunden och säga om något gått snett. Nej inte förrens kunden själv kontaktar dem tydligen. Sämsta bolaget jag varit med om iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner igen mkt av vad du skriver, både herr jesper men även mall svar. Frågade live chatten om hur lojalitets bonus fungerade då jag inte alls tyckte den stämde överens med vad jag fick förra månaden, och fick som svar att de inte visste. De skickade vidare det till berörd avdelning. Detta var på torsdagskvällen. Inget svar på fredag men jesper lovade att jag skulle få svar innan måndagen. Inget svar på måndagen och när jag frågade varför så sade de att det tar tid för att kolla hur mkt man rake:at på 2 olika månader. På onsdagen fick jag svar,

 

Amount (MONTHLY RAKE)

50.00€ - (250.00 - 1,000.00)

30.00% - (1,000.00 - 4,000.00)

30.00% - (4,000.00 - 1,000,000.00)

 

Känns ochså som en väldigt konstig tabell, varför ha 3 nivåer när 2 av dessa är likadana...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 3 months later...
Kul att du kör igång igen, GL !!!

Hittat någon sida att husera på ?

 

Tjenare.

 

Tack.

 

NJa kollar runt lite. Skulle faktiskt tänkta mig svs, dock blev jag förbannad och bannade mig själv där för ca 10 månader sedan. Så är ca 2 månader kvar på denna.

 

Var spelar du? Hänger du på några p-klubbar här i öret?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare.

 

Tack.

 

NJa kollar runt lite. Skulle faktiskt tänkta mig svs, dock blev jag förbannad och bannade mig själv där för ca 10 månader sedan. Så är ca 2 månader kvar på denna.

 

Var spelar du? Hänger du på några p-klubbar här i öret?

 

Spelar mestadels MTT's svs & Stars.

Brukar vara runt på dom flesta klubbarna runt

om i länet :-). Mest APK & Mike

 

Själv då, lirar du nåt live ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...