Gå till innehåll

Fordie donerar till välgörenhet (Poker, livestream när jag spelar)


Fordie

Recommended Posts

Tjena.

 

Har bestämt mig att äntligen lära mig spela holdem på riktigt och inte bara plo/plo8 och resten på 8-game-listan.

Gått ganska bra, 30/34 hittils vunna DoNs vilket jag kommer spela mestadels i början.

Kommer bara köra 4 bord då jag gick +-0 på DoNs när jag körde 18 och 9 bord.

 

Livestreamen kommer vara i 1600*1200 ibland och 1280*1024 ibland, men det är bara ta på popout och sen förstora så mycket ni vill så syns det perfekt.

 

http://www.justin.tv/fordieh är länken till streamen.

Kommer skriva varje gång jag är live. Ni får gärna kommentera spel och så vidare, vad jag kunde gjort bättre/sämre m.m

 

Kommer även streama guitar hero alla versioner och sims3 där när jag inte lirar poker, bara så ni vet :P

 

Går online om cirka 10-15 minuter.

Det är såklart en viss delay så ni inte ska kunna komma in och förstöra för mig ;)

 

GL me?

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag live.. Men justintv buggar ju. Kan bara ta 320*240 i upplösning på "good", på best vill den inte starta broadcasten och den frågar inte ens om allow/deny på capture och mic.. Vet ni någon bättre sida?

 

Ska testa en annan sida så fort dessa fyra är klara. Ni ser väl inte ens mina kort?

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, så skön "rush". Ministakes men ändå, hade skittråkigt så satte mig och spelade hu coinflip och 5 pers coinflip, såna där när alla går all in alla händer preflop och vinnarn tar allt. Körde 0.52 och 1.03 inköp, började mellan 15 och 17.5 i dippen. Kolla grafen:

http://www.sharkscope.com/SharkScope/DisplayGraph?GraphType=UserHistory&u1=MaddeT&Network=ongame&Username=sswebsite&Password=&Currency=USD&TimeZone=9&ClientTimeZoneValue=FDGMT&searchTag=744.9653219212672&GraphWidth=540&GraphHeight=420&nocache=1261133811075&version=318&GeneralSearchType=SNGO&Filter=%20SNG%20Only

 

Hahah :D

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...