odrakir Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 (Boss sh 4-handed €NL50, HM skriver usd) Plockar upp KK utg, höjer 4bb direkt pre och får som ni ser också flera syn. Handen kommer tidigt i sessionen och har vaken någon image själv eller tell på honom... Har dock 189 händer stats på Greg0rgie: 41/15/7.7 Det väsentliga är väll egentligen hur jag ska spela på/efter flopp... Tacksam för svar! Table Turbo TH 328 (Real Money) Seat 4 is the button Seat 1: OLDBULLY ( $47.15 USD ) Seat 2: Greg0rgie ( $49.95 USD ) Seat 3: hero ( $120.50 USD ) Seat 4: thanko ( $122.03 USD ) OLDBULLY posts small blind [$0.25 USD]. Greg0rgie posts big blind [$0.50 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to hero [ Kd Kh ] hero raises [$2.00 USD] thanko calls [$2.00 USD] OLDBULLY calls [$1.75 USD] Greg0rgie calls [$1.50 USD] ** Dealing Flop ** [ 9h, 5c, 6h ] OLDBULLY checks Greg0rgie checks hero bets [$8.00 USD] thanko calls [$8.00 USD] OLDBULLY folds Greg0rgie raises [$32.00 USD] hero ??? Skriv gärna en rad, MVH Citera
owster Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 Med 2 callare är det knappt värt att betta den floppen. EDIT: 3 callers pre!! Du kan så gott som openfolda... Citera
Lisa87 Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 Jag betar nog 6 på flop. Som spelat foldar jag. Citera
Supertequila Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 Spelare på NL50 är väl vanligtvis rätt passiva med sina draghänder så jag tycker bet flop funkar bra. Som spelat släpper jag KK. Det bästa vi kan hoppas på här är väl att Fi har typ nån typ av nötflushdrag, combo (strd+fd lr par+fd) och inte ens mot dessa händer mår vi särskilt bra. Tror inte vi förlorar särskilt mkt i längden på o släppa här då vi i bästa fall flippar mot hans "bluffar". På aggressivare bord lr nivåer så checkar jag nog flop. Citera
bossbaver Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 Hatar att folda fina överpar på floppen, men antar att man gör bäst i att folda här vs raise. Hur spelar man annars floppen bäst här? Är det betfold som gäller? Eller kan man fisk-checksyna? Citera
Supertequila Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 Hatar att folda fina överpar på floppen, men antar att man gör bäst i att folda här. Hur spelar man annars floppen bäst här? Är det betfold som gäller? Känns ju galet vekt att checkfolda. Checksyn då? Är det bara en som betar så är nog check-syn bra tror jag o sen hålla en passiv linje om inte brädan blir fulare. Citera
Teh_MoUsE Postad 5 December , 2009 Rapport Postad 5 December , 2009 Som spelat fold. Check-synar också och sedan CRAI på blank turn. Citera
Recommended Posts