Starfitter Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 det är du det, men jag tycker det är roligt att spela poker. Och jag vill bli bra. Och varför inte börjar i botten och arbeta sig uppåt? Vad är vitsen att gå direkt in på 25/50 och toktorska ? gött att du känner så helt ärligt, men det går över.... Citera
speltorsk_LOL Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 det är du det, men jag tycker det är roligt att spela poker. Och jag vill bli bra. Och varför inte börjar i botten och arbeta sig uppåt? Vad är vitsen att gå direkt in på 25/50 och toktorska ? stiiinker mytoman Citera
madken1 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 gött att du känner så helt ärligt, men det går över.... vem vet.. stiiinker mytoman u got me, är 27 år. Växte upp på barnhem ingen ville ha mig och skottar A-kassa nu, nöjd? Om det känns bättre för dg säger vi så Och sen har inte _JAAAAAG_ pengarna till att spela 25/50, jag har ingen egen inkomst. Poker är min egna grej, acceptera det eller dra Citera
okocha Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 gött att du känner så helt ärligt, men det går över.... va inte så bitter, vissa spelar för att det är kul, sprid lite glädje starfitter, jag önskar dig en god jul! Citera
madken1 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 va inte så bitter,vissa spelar för att det är kul, sprid lite glädje starfitter, jag önskar dig en god jul! aww, du var då en skön prick gojul Citera
Starfitter Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 va inte så bitter,vissa spelar för att det är kul, sprid lite glädje starfitter, jag önskar dig en god jul! men jag fryser ju? okej förlåt och god jul edit: tänkte skriva att poker kan vara roligt men jag lyckas inte, känns så fel på något sätt.. Citera
madken1 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 men jag fryser ju?okej förlåt och god jul edit: tänkte skriva att poker kan vara roligt men jag lyckas inte, känns så fel på något sätt.. lite roligt tkr du det är ERKÄÄNNN , eller iaf tyckte Citera
speltorsk_LOL Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 vem vet.. u got me, är 27 år. Växte upp på barnhem ingen ville ha mig och skottar A-kassa nu, nöjd? Om det känns bättre för dg säger vi så Sorry! Känndes som om du drog "rika föräldrar-valsen" på CarlDenStores vis, sas. Citera
madken1 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 Sorry! Känndes som om du drog "rika föräldrar-valsen" på CarlDenStores vis, sas. vad skulle jag tjäna på det ? Och nyfiken som jag är, vem är carldenstore ? Citera
Starfitter Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 lite roligt tkr du det är ERKÄÄNNN , eller iaf tyckte tihihihihi ja Ne men ärligt så ja jo jag har ju på något plan tyckt poker varit roligt och spännande men med tiden har det i sina bästa stunder mest varit stimulerande och befriande typ.. Donkaments kan jag fortfarande tycka är lite skojjigt men spelar typ aldrig dem ändå.. Citera
madken1 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 tihihihihi ja Ne men ärligt så ja jo jag har ju på något plan tyckt poker varit roligt och spännande men med tiden har det i sina bästa stunder mest varit stimulerande och befriande typ.. Donkaments kan jag fortfarande tycka är lite skojjigt men spelar typ aldrig dem ändå.. men du har du några år på nacken va skulle jag tro ? jag är lite nyare inom pokern jag , och just nu tycker jag att grinda är det roligaste som finns Eller gör du det bara nu för att du ska kunna leva lite i lyx ? Citera
Starfitter Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 men du har du några år på nacken va skulle jag tro ? jag är lite nyare inom pokern jag , och just nu tycker jag att grinda är det roligaste som finns ne jag har ju verkligen inte det Lirat cashgame i 1,5 år nästan exakt och innan det typ bara 20krs/5dollars SnGs väldigt sporadiskt. Ja det är ju underbart sålänge det är så men som dom säger i 2m2m"Show me a player that enjoys every session and I will show you a loser"(typ iaf) Citera
madken1 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 ne jag har ju verkligen inte det Lirat cashgame i 1,5 år nästan exakt och innan det typ bara 20krs/5dollars SnGs väldigt sporadiskt. Ja det är ju underbart sålänge det är så men som dom säger i 2m2m"Show me a player that enjoys every session and I will show you a loser"(typ iaf) Ojdå , men du kanske spelade ännu mer än vad jag gör nu i början? Jo såg den seriern,och har också märkt att det inte är många som tycker det är så jävla roligt att spela, vissa har sitt beroende, andra gör det för att det är det eda dom kan osvosv Citera
Luap Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Fixar du småtjejer till nyårsfesten? Citera
madken1 Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 Fixar du småtjejer till nyårsfesten? aaa sure, vart? 92-94, skaru ha äldre fåru snacka med bror min Citera
Luap Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 aaa sure, vart? 92-94, skaru ha äldre fåru snacka med bror min Waaaaaaow Nästan så att man blir lite sugen Citera
Starfitter Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Waaaaaaow Nästan så att man blir lite sugen nästan? 94 is the new 91 ffs Citera
speltorsk_LOL Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Herregud, 92or-94or. Vi snackar unga & orörda kvinnor. Göm dagboken asap, innan SuperTequila sniffar upp den. Citera
madken1 Postad 26 December , 2009 Författare Rapport Postad 26 December , 2009 Herregud, 92or-94or. Vi snackar unga & orörda kvinnor. Göm dagboken asap, innan SuperTequila sniffar upp den. spela roll, så länge ni ger fan i min flickvän så bjuder jag på lite nydushacde skönheter Citera
speltorsk_LOL Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 spela roll, så länge ni ger fan i min flickvän så bjuder jag på lite nydushacde skönheter Bild på flickvän annars har du ingen. Citera
madken1 Postad 26 December , 2009 Författare Rapport Postad 26 December , 2009 Bild på flickvän annars har du ingen. jajajajaj http://data.fuskbugg.se/skalman01/Svartvittt.jpg Citera
speltorsk_LOL Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 jajajajaj http://data.fuskbugg.se/skalman01/Svartvittt.jpg såååja, dagboken verkar arta sig. WP fjortisdisco! planerad fejkedit: tar hon den i tvåan? Citera
madken1 Postad 26 December , 2009 Författare Rapport Postad 26 December , 2009 såååja, dagboken verkar arta sig. WP fjortisdisco! vad nu ? ja faktiskt är hon med på våningsbyte, Citera
speltorsk_LOL Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 vad nu ? Inget, kul med bilder! Posta mer handanalyser oxå så har du ditt på det gröna så att säga. Citera
madken1 Postad 26 December , 2009 Författare Rapport Postad 26 December , 2009 Inget, kul med bilder! Posta mer handanalyser oxå så har du ditt på det gröna så att säga. du tkr ju ändå jag är så kass , rikefan Citera
Recommended Posts