Gå till innehåll

fj0rtisdisco krossar micro, eller?

Recommended Posts

Postad
det är du det, men jag tycker det är roligt att spela poker. Och jag vill bli bra.

Och varför inte börjar i botten och arbeta sig uppåt?

Vad är vitsen att gå direkt in på 25/50 och toktorska ?

gött att du känner så helt ärligt, men det går över....

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
gött att du känner så helt ärligt, men det går över....

vem vet..

stiiinker mytoman :-P

u got me, är 27 år. Växte upp på barnhem ingen ville ha mig och skottar A-kassa nu, nöjd?

Om det känns bättre för dg säger vi så :)

Och sen har inte _JAAAAAG_ pengarna till att spela 25/50, jag har ingen egen inkomst. Poker är min egna grej, acceptera det eller dra :)

Postad
va inte så bitter,

vissa spelar för att det är kul,

sprid lite glädje starfitter,

jag önskar dig en god jul!

men jag fryser ju?:oops:

okej förlåt och god jul :)

edit: tänkte skriva att poker kan vara roligt men jag lyckas inte, känns så fel på något sätt..

Postad
men jag fryser ju?:oops:

okej förlåt och god jul :)

edit: tänkte skriva att poker kan vara roligt men jag lyckas inte, känns så fel på något sätt..

lite roligt tkr du det är ;) ERKÄÄNNN , eller iaf tyckte :)

Postad
lite roligt tkr du det är ;) ERKÄÄNNN , eller iaf tyckte :)

tihihihihi ja :oops:

Ne men ärligt så ja jo jag har ju på något plan tyckt poker varit roligt och spännande men med tiden har det i sina bästa stunder mest varit stimulerande och befriande typ..

Donkaments kan jag fortfarande tycka är lite skojjigt men spelar typ aldrig dem ändå..

Postad
tihihihihi ja :oops:

Ne men ärligt så ja jo jag har ju på något plan tyckt poker varit roligt och spännande men med tiden har det i sina bästa stunder mest varit stimulerande och befriande typ..

Donkaments kan jag fortfarande tycka är lite skojjigt men spelar typ aldrig dem ändå..

men du har du några år på nacken va skulle jag tro :) ?

jag är lite nyare inom pokern jag :), och just nu tycker jag att grinda är det roligaste som finns :)

Eller gör du det bara nu för att du ska kunna leva lite i lyx :) ?

Postad
men du har du några år på nacken va skulle jag tro :) ?

jag är lite nyare inom pokern jag :), och just nu tycker jag att grinda är det roligaste som finns :)

ne jag har ju verkligen inte det :S

Lirat cashgame i 1,5 år nästan exakt och innan det typ bara 20krs/5dollars SnGs väldigt sporadiskt.

Ja det är ju underbart sålänge det är så men som dom säger i 2m2m"Show me a player that enjoys every session and I will show you a loser"(typ iaf)

Postad
ne jag har ju verkligen inte det :S

Lirat cashgame i 1,5 år nästan exakt och innan det typ bara 20krs/5dollars SnGs väldigt sporadiskt.

Ja det är ju underbart sålänge det är så men som dom säger i 2m2m"Show me a player that enjoys every session and I will show you a loser"(typ iaf)

Ojdå :o, men du kanske spelade ännu mer än vad jag gör nu i början?

Jo såg den seriern,och har också märkt att det inte är många som tycker det är så jävla roligt att spela, vissa har sitt beroende, andra gör det för att det är det eda dom kan osvosv :)

Postad
Herregud, 92or-94or. Vi snackar unga & orörda kvinnor. Göm dagboken asap, innan SuperTequila sniffar upp den. :shock:

spela roll, så länge ni ger fan i

min flickvän så bjuder jag på lite nydushacde skönheter ;)