Gå till innehåll

fj0rtisdisco krossar micro, eller?


madken1

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha nja inte ofta dom funkar men det är lika roligt varje gång xD, dom brukar kunna syna med 2par, set eller nån kass färg eller något

tacktack alltid lika roligt med lovord :) har spelat några händer med dig också och har för mig att du var en av dom roligare som faktiskt köper in fullt och fyller på när det börja sina :), lycka till själv!

Givetvis. Varför inte sitta fullt om man är en vinnande spelare? Hatar small stacks. Gick uselt för mig och fick gå tillbaka till 0,25/0,50 men jag kommer tillbaka. Har anammat mer av din strategi enligt de stats jag har av dig på PT. Tror det funkar fan så mycket bättre. Men oroa dig inte, kommer inte skriva ut varken det eller ditt nick ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jo nu minns jag. Var faktiskt du som satte spiken i min tiltkista när jag förlorade med lägre färg mot dig (blev den 8-9:e storförlusten på en session). Som sagt, vi kanske ses om en vecka eller två! Har inte tid att lira lika mycket som dig men satsar på 1k+ händer om dagen.

 

Förresten, hur hittade du det där skinnet till 5max på SvS? Avskyr det nuvarande utseendet men verkar inte gå att ändra i klienten, har du laddat ner en skin eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jo nu minns jag. Var faktiskt du som satte spiken i min tiltkista när jag förlorade med lägre färg mot dig (blev den 8-9:e storförlusten på en session). Som sagt, vi kanske ses om en vecka eller två! Har inte tid att lira lika mycket som dig men satsar på 1k+ händer om dagen.

 

Förresten, hur hittade du det där skinnet till 5max på SvS? Avskyr det nuvarande utseendet men verkar inte gå att ändra i klienten, har du laddat ner en skin eller?

 

Vad jobbigt att det inte gick så bra på 0,5/1 hoppas vi ses igen där :), även kul md lovord att folk gillar mitt spel och försöker ta efter :) Skulle vara lite kul och höra vad du har på mig enligt HM om jag är fisk eller ;)

Lätt att få in mkt händer när motivationen är på topp å det går bra

 

angående skinnet, så har jag försökt få ett bra annorlunda skin, har även ett med färgkort så det ungefär ser ut som på stars så skicka PM så kanske jag kan hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan väl passa på att sammanfatta gårdagen när man ändå för tillfället sitter klistrad här vid datan.

Som sagt mina erfarenheter med alkohol är väl inte dom bästa, orutinerad och tål absolut ingenting. Så vi besluta oss några kompisar för att dela på ett flak öl och lite champagne till idol så småningom. Så jag öppna starkt och fick i mig ganska mkt, men där tog det då tvärtstop och jag slocknade och missade hela idol :/. Missa min fina tove, en underbar kvinna det där, ser oskyldig och söt ut men samtidgt så galet kåt och vild ut :)

Efter några timmar av min "sömn" blir jag väckt då dom andra hade tänkt gå vidare och haka då mot min vilja på ville egentligen bara sova, men hade i stort en mkt mkt trevlig kväll.

 

Sen imorse vakna jag vid 8tiden och mådde väl inte prima, så gick upp och åt en stadig frukost och slog på någon bra rulle, sen skulle mamma ner på stan så jag följde med henne, och vi gick runt och titta på lite saker jag ville ha :)

 

Så efter rundan var klar så blev det

 

2parfymer (armani diamonds, gucci by gucci) för att jag ej kunde bestämma mig

1 par skor (prada americas cup)

samt en peak performance jacka nu när det börjar bli så kallt :)

Blir inge spel idag heller, blir att bada lite jacuzzi med några kompisar och sedan spendera natten hos en tjejkompis :)

Vi hörs på söndag, lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

***** Hand 1184238951 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 5 december 2009 13:34:08

Anna Turbo 18 (Vanlig /Cash Game )

Plats 3: Da dellan (165.27)

Plats 4: GRÖNGUL (172.93)

Plats 5: Gerra57 (100.05)

Plats 1: RobbieStyl (172.36)

Plats 2: <(-_-)> (39.50)

Da dellan lägg LM 0.50

GRÖNGUL lägg SM 1.00

** Giv **

Da dellan [N/A, N/A]

GRÖNGUL [9k, 8k]

Gerra57 [N/A, N/A]

RobbieStyl [N/A, N/A]

<(-_-)> [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Gerra57 Syna 1.00

RobbieStyl Lägg

<(-_-)> Lägg

Da dellan Höj till 6.00

GRÖNGUL Syna 6.00

Gerra57 Lägg

*** Flop(Board): *** : [Ek, 6s, 7k]

*** Bet Runda 2 ***

Da dellan Passa

GRÖNGUL Satsa 9.75

Da dellan Syna 9.75

*** Turn(Board): *** : [Ek, 6s, 7k, 9h]

*** Bet Runda 3 ***

Da dellan Passa

GRÖNGUL Satsa 55.00

Da dellan All-in 149.52

GRÖNGUL Syna 149.52

*** River(Board): *** : [Ek, 6s, 7k, 9h, 5r]

*** Showdown *** : Rake: 8.28 Totalpott: 323.26

Da dellan [Knr, Er] Par i ess Vinst: 0.00

GRÖNGUL [9k, 8k] Stege med högsta kort nia Vinst: 323.26

Gerra57 Lägger mig Vinst: 0.00

RobbieStyl Lägger mig Vinst: 0.00

<(-_-)> Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

2parfymer (armani diamonds, gucci by gucci) för att jag ej kunde bestämma mig

1 par skor (prada americas cup)

samt en peak performance jacka nu när det börjar bli så kallt :)

Blir inge spel idag heller, blir att bada lite jacuzzi med några kompisar och sedan spendera natten hos en tjejkompis :)

Vi hörs på söndag, lycka till!

 

brag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Five_star är upp över 100k på SVS på micro... och det är knappast dåligt.

 

Kall korv och juice! Than some POKA!!!!

 

Tha Best Poka Playa EVER!!!

 

Gröngul har man noll respekt för. En maniac som bara bombar. Enbart korten som spelar sig själv. Ingen som helst eget spel.

 

Och vem fan är du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Five_star är upp över 100k på SVS på micro... och det är knappast dåligt.

 

Kall korv och juice! Than some POKA!!!!

 

Tha Best Poka Playa EVER!!!

 

Gröngul har man noll respekt för. En maniac som bara bombar. Enbart korten som spelar sig själv. Ingen som helst eget spel.

 

är inte du bannad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

brag

obv, allt som inte bubblar är giftigt.

Five_star är upp över 100k på SVS på micro... och det är knappast dåligt.

tast

Kall korv och juice! Than some POKA!!!!

 

Tha Best Poka Playa EVER!!!

 

Gröngul har man noll respekt för. En maniac som bara bombar. Enbart korten som spelar sig själv. Ingen som helst eget spel.

 

 

sopa

Fan då. Hade en mapp med skolarbeten jag gjort där jag hade en riktigt nötig novell. Tyvärr hittar jag inte mappjäveln trots ivriga sökningar.

 

GL med spelet iaf.

 

faaan, ty ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja den där Five_star...

 

Ryktet säger att han har ca 50 nick på den här sajten och reggar ett nytt så fort han bli avstängd.

 

Moderatoterna är helt maktlösa och i sin inbitenhet tror dom att en medlem aldrig kan regga sig på nytt när man blir avstängd...

 

Ryktet gör även gällande att han satt med 40k på ett highstakesbord nyligen...

 

This are only roumors.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja den där Five_star...

 

Ryktet säger att han har ca 50 nick på den här sajten och reggar ett nytt så fort han bli avstängd.

 

Moderatoterna är helt maktlösa och i sin inbitenhet tror dom att en medlem aldrig kan regga sig på nytt när man blir avstängd...

 

Ryktet gör även gällande att han satt med 40k på ett highstakesbord nyligen...

 

This are only roumors.

 

slutas sabba våran db tack, pottsork.

Återigen trevlig och mysig afton igår ;)

 

Idag är det återigen en fullspäckad speldag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sabba??

 

I tell you the truth.

 

Moderatorerna på det här stället (speciellt det feta äcklet med ungjäveln med på varje bild) låter mig ju inte ha min egen dagbok.

 

Varför vet jag inte??

Och så länge dom inte förklarar det för mig lär det ju bli Holabaaloo i den här dagboken då. Då jag som sagt inte får ha min egen...

 

Nånstans måste man ju skriva :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sabba??

 

I tell you the truth.

 

Moderatorerna på det här stället (speciellt det feta äcklet med ungjäveln med på varje bild) låter mig ju inte ha min egen dagbok.

 

Varför vet jag inte??

Och så länge dom inte förklarar det för mig lär det ju bli Holabaaloo i den här dagboken då. Då jag som sagt inte får ha min egen...

 

Nånstans måste man ju skriva :)

 

 

skriv åt dig själv i ett förbannat word-dokument eller något, för här vilken varken jag/gröngul eller något annan på PF höra något om dina "bedrifter" eller om dig i allmänhet

Du som person är ett misslyckande, du är satsen din morsa borde svalt, så stick ditt sociala missfoster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom hit då din jävla fitta!!

 

Hoppas du och din familj plågas till döds i cancer.

Där din morsa sakta förtvinar bort medans du står bredvid och inte kan göra nått!

 

Hoppas dina barn blir överkörd av ett rattfyllo. Som dessutom kommer undan...

 

Din patetiska jävla fitta!

 

kom till dig och göra vad ?

Stor i orden men liten på jorden, människa ;)

tkr du är ett prakt exemplar på en tragisk människa, önskar dig all lycka i livet sötnos PS. finns ett jobb som städerska i vårat hus, hör av dig vid intresse DS. <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...