Machista Postad 20 Maj , 2005 Rapport Postad 20 Maj , 2005 Bara att gratta den coolaste spelaren i Europa till Lo Scudetto. Milan får skylla sig själva. Tappar 3-1 hemma... Zlatan italiensk mästare - det är stort! RP - Hickmott Citera
cheunce Postad 20 Maj , 2005 Rapport Postad 20 Maj , 2005 Allt om Italiensk Fotboll! Allt om Malmö Citera
Machista Postad 20 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2005 Men för fan...Zlatan måste förstås ha en egen tråd... Citera
Hickmott Postad 20 Maj , 2005 Rapport Postad 20 Maj , 2005 Men för fan...Zlatan måste förstås ha en egen tråd... Det håller jag med om. Grattis till Allt om-tråd! //Hickmott Citera
Torna Postad 20 Maj , 2005 Rapport Postad 20 Maj , 2005 Allt om Italiensk Fotboll! Allt om Malmö Det var la Juventus som vann och inte Malmö? Eller har jag missuppfattat nåt? Jaja, ännu en Allt-om-tråd är ju alltid trevligt Citera
Peakfreak Postad 20 Maj , 2005 Rapport Postad 20 Maj , 2005 Det var la Juventus som vann och inte Malmö? Eller har jag missuppfattat nåt? Med hjälp av de här premisserna Zlatan=Malmö Juventus=Zlatan Så får vi fram en slutsats Juventus=Malmö!!! Citera
Kjell Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Juventus är nästan lika avskyvärda som Malmö. och Zlatan är ... Nöjd. Det finns bara 1 lag värda att vinna Serie A, det är Inter. Citera
devalanteriel Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Det var la Juventus som vann och inte Malmö? Eller har jag missuppfattat nåt? Med hjälp av de här premisserna Zlatan=Malmö Juventus=Zlatan Så får vi fram en slutsats Juventus=Malmö!!! Om vi också antar följande premisser: Malmö = Danmark Danskar äter wienerbröd Wienerbröd görs med smördeg Smördeg används i croissanter Croissantens form kommer ursprungligen från Turkiet Juventus ligger i Italien Vatikanstaten ligger i Italien Påven styr över Vatikanstaten Påven ÄR Vatikanstaten, på ett sätt .... --> Påven kommer från Turkiet Tänk vad logik är kul... ska jag ställa upp det med Fitch-notering också? Citera
Hickmott Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Det var la Juventus som vann och inte Malmö? Eller har jag missuppfattat nåt? Med hjälp av de här premisserna Zlatan=Malmö Juventus=Zlatan Så får vi fram en slutsats Juventus=Malmö!!! Om vi också antar följande premisser: Malmö = Danmark Danskar äter wienerbröd Wienerbröd görs med smördeg Smördeg används i croissanter Croissantens form kommer ursprungligen från Turkiet Juventus ligger i Italien Vatikanstaten ligger i Italien Påven styr över Vatikanstaten Påven ÄR Vatikanstaten, på ett sätt .... --> Påven kommer från Turkiet Tänk vad logik är kul... ska jag ställa upp det med Fitch-notering också? Abbans fru Svensson. Håll dig till ämnet //Hickmott Citera
Suppe Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Om man nu tror på denna skvallertidning. Citera
Peakfreak Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Om man nu tror på denna skvallertidning. Jag litar inte på Aftonbladets sensationsrubriker Citera
Machista Postad 7 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2005 ...ok då, pillepill-Kubo... Klicka på länken överst. Hyfsad träff... http://www.zlatan-online.nl/New/buitenlandszwe.htm Citera
Sjoberginho Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Postad 7 Augusti , 2005 Ja...ganska bra väl. Får den egentligen på fel fot också men det gick ju... Citera
Dahlberg Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Måste säga att det var en fin framspelning oxå. Zlatan för 3 år sen hade ju försökt å kruta själv, det visar mognad att han passade. Det var ett lagom fint mål oxå för den delen Citera
Gyre Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 nästan så man ryser då man ser det! Gillar att han kan släppa bollen lite också, även fast han brukar lyckas ganska bra när han behåller den själv Citera
Machista Postad 7 September , 2005 Författare Rapport Postad 7 September , 2005 Herre min gud. Det är med såna här spelare man faktiskt vågar drömma om VM-guld. Suck! Citera
TotalFarsa Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Eller som min sambo sa när hon stod bredvid mig i 90e minuten och borstade tänderna... "Jaha, och jag behövde bara se en halv minut av matchen för att se enda målet" /TF Citera
thekid Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Vilken jävla superstar han är. Så jävla sjukt. Citera
Staahla Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Extra fint när det klirrade in en tusing på första målskytt när han smiskade upp den i 92:a... Denne Zlatan! Citera
Gyre Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Ja fy satan vilken kille, galet mål. Citera
Kidder Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Satan i gatan vilket mål.... Citera
Recommended Posts