krantved Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 En slyna en dansk om lån bad för hon skulle spela ett vad var ej rädd för risk men torsken var fisk nu lögnarna kommer på rad "internätet gick ner" "mitt bankkort funkar ej mer" "jag har fört dom över " "av sill får du klöver" men sillen han skratter och ler Rim på namnet får ej jag på minne synonym duker upp i mitt sinne -en riddares pryd -en vikings skydd och en raggares svettiga linne Citera
KimHartman Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Tolv ingenjörer i Smögen Räkna’ febrilt hela högen Tills en av dom sa I snitt bör det va’ Drygt en, vem av er är bögen? En landshövding på en stor ö Tillät golf-green i havsmiljö Men ett samtal om strand Togs i smyg upp på band Sedan sa Mats Odell ”Tack, adjö!” ..och en med lokalanknytning till (en pizzeria i ) Göteborg.. För en vältränad yngling från Mossen Blev magen boss över gossen En ostoppbar grabb När det vankas Kebab Numer kallas han skämtsamt ”kolossen” Citera
torax Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Marys mother Put here doughter 20 feet under water. Not because of any troubles Just to se the funny bubbles Citera
Recommended Posts