Gå till innehåll

What to do? *BUMP*


FormerForum

Recommended Posts

  • Svars 237
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick min sista visdomstand i helgen. DJÄVULSK smärta. De andra tre har jag inte haft några större problem med när de ploppade ut. Den sista la sig dock lite fel och gnagde på tanden bredvid. OMG OMG OMG, THE PAIN! Fixade penicillin idag i alla fall efter ett besök hos tandläkaren. Om tanden fortfarande vill ut efter kuren på 10 dagar så måste de ta bort den. Ve och fasa.

 

Angående liret så har jag bara fått in 6K händer den här månaden. Satsar på 30K innan det nya året i alla fall, iom jul + nyår + födelsedagar m.m.

Efter nyår byter jag rubrik till "Poker och rumpor". Tjing.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat över 10K händer nu i alla fall. Varit sjukt lat, men har haft för lite tid till att lira den här månaden helt enkelt. Är dock 12 inköp plus inkl. RB på bra spel. Bara spelat när jag varit fullt fokuserad. Skönt att slippa rakerace m.m. som förstör spelet. Inte värt mödan om man inte nickar GoToCashier typ.

Snart julafton + födelsedag (nyårsafton), och även en dag full av fest på själv juldagen. Traditioner, traditioner.

 

Jag och en nära vän bestämde oss för att dra igång pokerklubben igen ,som legat i träda de senaste tre åren, och hyrde därför en lokal nu i veckan. Över 30 kvm, kök, toalett, 100mbit-lina, TV-antenn m.m. Allt finns utom dusch. 1500 pix i månaden. Invigningsturren är i januari. Ska bli spännande om det är samma volym av spelare som dyker upp idag som för fyra år sedan.

 

Klippte mig idag också förresten. Blev sjukt inspirerad av Cimon och Andreas från PH. (Ja, jag kollar på det. Du vet att du vill kolla...) Blev helnöjd, och även polare och KK's har gett mig fina komplimanger. Skönt att komma tillbaka till gymmet med igen. Gått ner 15 kg muskler sedan förra året. :-( Hoppas att jag i varje fall kan öka 8 kg till augusti. Känns rimligt ändå.

 

Tjing.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...