morberg Postad 19 Maj , 2005 Rapport Share Postad 19 Maj , 2005 http://www.pokerGrader.com/ Verktyg som ger dig ett mått på om du har haft tur eller inte baserat på de händer du har spelat. Du matar den med HH och den spottar ur sig en rapport. Tanken är att detta ska fungera på relativt få händer, några hundra eller så. Har inte en susning om resultatet är tillförlitligt eller inte, men det är ganska intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 20 Maj , 2005 Rapport Share Postad 20 Maj , 2005 tack, men jag vill inte ha svart på vitt hur jävla mycket otur jag har.,. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 24 Maj , 2005 Rapport Share Postad 24 Maj , 2005 Jag tycker att det verkar hel intressant, den bekräftade vad jag tyckte var tur och otur iallafall på de sessioner jag testade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Jag har testat på alla mina sparade HH från Party, 8 bord i taget har jag matat in. Nästan alla gånger har det blivit 4 st Bad luck. Några enstaka gånger 3 st Bad luck och en average. Undrar hur det det programmet räknar igentligen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts