Ronken1491911767 Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Undrade om någon har något tips på ett program som upp grafer för ens spelande alltså +- i dollar per händer spelade? Spelar CG om det gör någon skillnad Citera
Hyler Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 PokerTableRatings spårar vissa sajter "PokerStars, Full Tilt, Bodog, PartyPoker, the Cereus Network, and iPoker" och har en massa grafer i glada färger. Jag har inte testat att registrera mej än även om de säger "no strings attached". Citera
Ronken1491911767 Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Postad 19 November , 2009 Tack för svaren. Är dock inte riktigt så seriös än med pokern så jag är redo att köpa mjukvaror och sånt. Ska försöka göra ett excel-dokument över mitt spelande. Citera
Drunken_Penguin Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Tack för svaren. Är dock inte riktigt så seriös än med pokern så jag är redo att köpa mjukvaror och sånt. Ska försöka göra ett excel-dokument över mitt spelande. Om du satsar på Holdem Manager så kan du få en professionell utgåva (dvs du kan spela alla limits) genom att spela in en $50-bonus på diverse olika siter. Brukar vara att du ska rakea runt $100 för att fixa det, och då får du ut bonusen plus HM som annars kostar $80. Riktigt värt alltså om du vill föra statistik över dina händer. Edit: finns kanske nån sån sak att göra för Poker Tracker också, har dock inte koll där. Citera
Ronken1491911767 Postad 20 November , 2009 Författare Rapport Postad 20 November , 2009 Om du satsar på Holdem Manager så kan du få en professionell utgåva (dvs du kan spela alla limits) genom att spela in en $50-bonus på diverse olika siter. Brukar vara att du ska rakea runt $100 för att fixa det, och då får du ut bonusen plus HM som annars kostar $80. Riktigt värt alltså om du vill föra statistik över dina händer. Edit: finns kanske nån sån sak att göra för Poker Tracker också, har dock inte koll där. Tack så jättemycket! Har spelat in tillräckligt för en licens! // A Citera
Recommended Posts