Gå till innehåll

Hur fan sover man vettiga tider?

Recommended Posts

Postad

jkkman: hur länge har du rökt?

Försökte med CB ett tag när jag var cirka 20, för enbart sömnbehov. Funkar ej i längden varje dag, tror jag. Något bättre än legitima sömnmediciner och alkohol dock. Mycket roligare. :lol:

*edit, godnatt (ska upp "tidigt" imorgon)

Ferna: min mage hålls i trim med hjälp av ensidig kost. Mycket blandfärs och kryddor. Tror iofs inte att det är min dygnsrytm som orsakar varken ränneskita eller stopp i rören för min del. Tror att det som jag stoppar i mig som orsakar obalansen. Borde nog röra ihop alla rätter till en soppa. :)

Postad

Ja alltså min situation är ju rätt sjuk.. Ju mer normal rytm jag har, desto sämre mår jag vid min första måltid. När jag äter frukost, tillexempel nu när jag vaknat fem, så kommer jag mest troligt efter havregrynsgröten att skita rännskita alternativt spy, det har hänt ett flertal gånger på morgonkvisten, ALDRIG när jag vaknat upp mellan 16-02, dock.

Antar att det måste sitta i huvudet..

Postad
Jo jo...om man fick välja så mår ju kroppen självklart bäst av att sova på nättera o va vaken på dagarna.

Samtidigt tänker jag inte grubbla över det faktum att jag är uppe på nätterna och drar in cash medans medelsvensson med 15 000 efter skatt susar gott i sin säng, har råd o gå ut en helg per månad, resa bort 2 veckor per år, äter ute ett par kvällar i månaden och köper kläder på rea.

Överhuvudtaget grubblar folk för mkt. Just go with the flow o sen dör man. Over and out.

På nått sätt är du min hjälte.

Postad

Samtidigt tänker jag inte grubbla över det faktum att jag är uppe på nätterna och drar in cash medans medelsvensson med 15 000 efter skatt susar gott i sin säng, har råd o gå ut en helg per månad, resa bort 2 veckor per år, äter ute ett par kvällar i månaden och köper kläder på rea.

.

Så du menar att medelsvensson helt plötsligt skulle börja tjäna 100k i månaden om de vände på dygnet? Försöker du låta så dum du bara kan?

btw vi får inte glömma att du väger 110 kg

Hade du inte haft sån tur i poker hade du legat på varmluftsgallret bakom nordstan och letat både mat och kläder i soptunnor.

Postad
Efter dig så kanske. Kommer knappast hända dock. :lol:

Du verkar ofta vara på dåligt humör. Testa att sova när du är trött så kanske du mår bättre.

Men vad i helvetesfan håller du på med? Du vet ju vad du har skrivit, det står ju där. Låtsas inte om att du skrev/tänkte något annat. För i knullrövshelvete. Nu, på en jävla gång, ändra dig!*"!"!¤öet'w34'

3!!!!!!

Postad

propavan, zolpidem, zopiklon, nitrazepam, flunitrazepam, cannabis, tjack?

testa dig fram

testa annars att käka bra och träna så blir du fysiskt trött och det hjälper dig att somna obv.. men det låter det som att ditt problem är till stor del psykiskt så en sömnmedicin tror jag skulle hjälpa dig. Gå till privatläkare och få propavan+zolpidem utskrivet. räcker nog med zolpidem dock om det bara är psykiskt.

Postad
Så du menar att medelsvensson helt plötsligt skulle börja tjäna 100k i månaden om de vände på dygnet? Försöker du låta så dum du bara kan?

btw vi får inte glömma att du väger 110 kg

Hade du inte haft sån tur i poker hade du legat på varmluftsgallret bakom nordstan och letat både mat och kläder i soptunnor.

Nu gör nog du dig dummare än du är, om den möjligheten nu existerar.

Jag har en juristutbildning i bakgrunden så jag hade nog överlåtit varmluftsgallret till dig. Den möjligheten är i och för sig inte så avlägsen eftersom du verkar sakna förmågan att till dig innebörden av en text, vilket torde tyda på saknaden av även andra elementära förmågor.

Postad
Men vad i helvetesfan håller du på med? Du vet ju vad du har skrivit, det står ju där. Låtsas inte om att du skrev/tänkte något annat. För i knullrövshelvete. Nu, på en jävla gång, ändra dig!*"!"!¤öet'w34'

3!!!!!!

Haha du e fan värst. Misstänkte att du var troende muslim, men detta är ju löjligt.

Gå och lägg dig.