Gå till innehåll

Bästa spelaren på SVS Fullring?

retorik

Recommended Posts

Du är ju SH-reg så varför inte lira fullring och tjäna massa enkla pengar? :-)

edit: tjäna lite överhuvudtage kanske man får skriva. Du har visst sprungit kasst i år? :(

jag har inte tålamodet för fullring, och dessutom spelar jag poker för att jag tycker det är kul, och att spela med massa fullring-nits tycker jag inte är kul nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

frågan var

och jag har större respekt för sh-spelare än fr-spelare, fr-spelare hamnar strax över sng-spelare men under donkamentspelare på skalan.

Du tycker inte det spelar någon roll vilket spel man lirar? eller tror du att sh spelare har bättre ROI på sng än ett sng pro?

Och förövrigt tror jag poängen var att du skulle nämna specifika spelare och inte generalisera grupper.

Länk till kommentar

Vilka spelare har ni mest respekt för på Fullringborden på SVS?

Tänker framförallt på nivåer 2,5-5 och uppåt.

Regs:

Abstrom

Mikey666

HenkeJ1

LumpLump

m.flera.

Var typ ett halvår sen jag spelade där. Känner bara igen abstrom och mikey66 av dom där, abstrom är väl en av dom bättre. Men finns egentligen inte någon som sticker ut, dm flesta regsen är ju nits som inte ens 3betar KK pre.

Största värdet för mig senast jag spelade där var Dina>Mina för han gav betalt väldigt ofta, vet inte om det var att han var tiltad på mig hela sommaren eller om han alltid är så.

Länk till kommentar