retorik Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Vilka spelare har ni mest respekt för på Fullringborden på SVS? Tänker framförallt på nivåer 2,5-5 och uppåt. Regs: Abstrom Mikey666 HenkeJ1 LumpLump m.flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 A) Fullring är ointressantB) Inga duktiga pokerspelare spelar fullring C) Svenska Spel har inga duktiga pokerspelare D) Vem orkar bry sig om vem som är minst dålig bland alla losers? Get a life! I'm walking on sunshine , wooah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2009 A) Fullring är ointressantB) Inga duktiga pokerspelare spelar fullring C) Svenska Spel har inga duktiga pokerspelare D) Vem orkar bry sig om vem som är minst dålig bland alla losers? Get a life! Väldigt givande svar. Jag tackar och bugar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 1. sh regs som spelar 2. sh fiskar som splear. 3. fullring regs 4. fullring fiskar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 1. sh regs som spelar2. sh fiskar som splear. 3. fullring regs 4. fullring fiskar Du är ju SH-reg så varför inte lira fullring och tjäna massa enkla pengar? edit: tjäna lite överhuvudtage kanske man får skriva. Du har visst sprungit kasst i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Du är ju SH-reg så varför inte lira fullring och tjäna massa enkla pengar? Klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 *edit: leveltråd, im out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Du är ju SH-reg så varför inte lira fullring och tjäna massa enkla pengar? edit: tjäna lite överhuvudtage kanske man får skriva. Du har visst sprungit kasst i år? jag har inte tålamodet för fullring, och dessutom spelar jag poker för att jag tycker det är kul, och att spela med massa fullring-nits tycker jag inte är kul nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 B) Inga duktiga pokerspelare spelar fullring C) Svenska Spel har inga duktiga pokerspelare Get a life! Hahah.. du är rolig du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 1. sh regs som spelar2. sh fiskar som splear. 3. fullring regs 4. fullring fiskar SH regs har inga tendenser att spewa när de kommer till FR. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 SH regs har inga tendenser att spewa när de kommer till FR. frågan var Vilka spelare har ni mest respekt för på Fullringborden på SVS? och jag har större respekt för sh-spelare än fr-spelare, fr-spelare hamnar strax över sng-spelare men under donkamentspelare på skalan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 frågan var och jag har större respekt för sh-spelare än fr-spelare, fr-spelare hamnar strax över sng-spelare men under donkamentspelare på skalan. Du tycker inte det spelar någon roll vilket spel man lirar? eller tror du att sh spelare har bättre ROI på sng än ett sng pro? Och förövrigt tror jag poängen var att du skulle nämna specifika spelare och inte generalisera grupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Vilka spelare har ni mest respekt för på Fullringborden på SVS? Tänker framförallt på nivåer 2,5-5 och uppåt. Regs: Abstrom Mikey666 HenkeJ1 LumpLump m.flera. Var typ ett halvår sen jag spelade där. Känner bara igen abstrom och mikey66 av dom där, abstrom är väl en av dom bättre. Men finns egentligen inte någon som sticker ut, dm flesta regsen är ju nits som inte ens 3betar KK pre. Största värdet för mig senast jag spelade där var Dina>Mina för han gav betalt väldigt ofta, vet inte om det var att han var tiltad på mig hela sommaren eller om han alltid är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Det säger väl sig självt att är man duktig så spelar man inte SVS eftersom det knappt går några games över 2,5/5. Multitabling är väl också ett av de viktigaste redskapen du har som FR grindare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Största värdet för mig senast jag spelade där var Dina>Mina för han gav betalt väldigt ofta, vet inte om det var att han var tiltad på mig hela sommaren eller om han alltid är så. Han är alltid så, förmodligen ännu värre nu när han spelar SH... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
megaspappa Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 1. sh regs som spelar2. sh fiskar som splear. 3. fullring regs 4. fullring fiskar Varför skulle man ha respekt för en fiskig sh reg som kommer in spewar bort inköp efter inköp? Det är ju julafton när de droppar in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Jag som hoppades att denna tråden skulle vara nåt.. annat. Men är inte förvånad då alla lirar sh på pf vad det verkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jo_ocke Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Varför skulle man ha respekt för en fiskig sh reg som kommer in spewar bort inköp efter inköp? Det är ju julafton när de droppar in.. de är väll bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 de är väll bra! captain obvious Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts