Gå till innehåll

Vilket SM är det riktiga SM?


RDanneskjold

Recommended Posts

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur kommer det sig att Unibet får göra reklam för något fake-SM som inte ens är godkänt av Staten? Ligger en hund begraven här, måste handla om reklamintäkter.

Är du det minsta påläst om svensk pokerhistoria?

 

 

edit: det är ju inte nödvändigt att man är, när jag tänker efter, så ta frågan som ärligt uppriktig utan den underton av spydighet som kanske kan tolkas in i formuleringen.

 

edit2: å andra sidan ligger tråden i gruppen för Svenska Pokerförbundet, så det borde ju ge en hint.

 

edit3: Ok, nu hajjar jag

http://pokerforum.nu/forum/turneringspoker/58743-hur-manga-ska-spela-riktiga-sm.html Ett Svs-troll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett Svs-troll.

 

Som tror att det är staten som godkänner olika SM...

 

Ur senaste protokollet från Riksdagens möte:

" Då har vi kommit till punkt 2009:13, frågan om godkännande av poker-SM. 301 ledamöter röstade för att Unibet skulle arrangera Online Poker-SM 2009, 21 ledamöter röstade för att Svenska Spel skulle arrangera Online Poker-SM 2009 och 27 ledamöter lade ner sina röster (mest C faktiskt)

Riksdagen beslutar att Unibet ska arrangera det riktiga Online Poker-SM 2009."

 

Jo, så var det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som tror att det är staten som godkänner olika SM...

 

Ur senaste protokollet från Riksdagens möte:

" Då har vi kommit till punkt 2009:13, frågan om godkännande av poker-SM. 301 ledamöter röstade för att Unibet skulle arrangera Online Poker-SM 2009, 21 ledamöter röstade för att Svenska Spel skulle arrangera Online Poker-SM 2009 och 27 ledamöter lade ner sina röster (mest C faktiskt)

Riksdagen beslutar att Unibet ska arrangera det riktiga Online Poker-SM 2009."

 

Jo, så var det.

 

lol, hade varit ganska kul:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem eller vilka som är tomtarna är nog en definitionsfråga men för mig är saken väldigt klar. Men vi kan väl göra såhär, håll er till eran tråd så håller vi oss till våran(?). Annars är ni välkomna över om ni vill diskutera frågan på ett bra och framförallt trevligt sätt för nu verkar ni bara vilja komma med påståenden utan någon egentlig grund och elaka påhopp. Mindre kul tycker jag.

 

Tyvärr bjuds det inte på kaffe eller kakor, HaHa! ;)

Mvh David, en objektiv debbatör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem eller vilka som är tomtarna är nog en definitionsfråga men för mig är saken väldigt klar. Men vi kan väl göra såhär, håll er till eran tråd så håller vi oss till våran(?). Annars är ni välkomna över om ni vill diskutera frågan på ett bra och framförallt trevligt sätt för nu verkar ni bara vilja komma med påståenden utan någon egentlig grund och elaka påhopp. Mindre kul tycker jag.

 

Tyvärr bjuds det inte på kaffe eller kakor, HaHa! ;)

Mvh David, en objektiv debbatör.

 

mega, jag fattar nada av ditt inlägg, annat än att du måste vara full eller drabbats av hjärnsläpp. I vilken tråd befinner vi oss i?

 

edit: fattar förresten inget om det där med påhopp och oegentlig grund heller.

 

 

edit2: är du egentligen Hata on level? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men förihelvete!!

 

 

tar mao tillbaka föregående inlägg.

 

Skrev i rätt, men skiten är flyttad hit.

 

edit: flytten blev ju rätt konstig

 

Tyckte att inläggen passade här, då RDanneskjold gav sig in i den andra tråden för att ordbajsa på Unibet och Pokerförbundet, något som han gör tillräckligt bra här.

 

Edit: Flytten blev konstig för att inläggen shufflas in i kronologisk ordning. Det borde vara rätt logiskt ändå tror jag, alla utom mega hade citerat tidigare i förra tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför flyttas diskussionen hit ens? Trådskaparen har klart och tydligt uttryckt sig på så vis att han inte, LÄS INTE vill ha diskussioner angående vilket SM som är det riktiga.

 

Tyckte att inläggen passade här, då RDanneskjold gav sig in i den andra tråden för att bajsa på Unibet och Pokerförbundet, något som han gör tillräckligt bra här.

 

Är detta ett skämt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag är faktiskt seriös tro det eller ej. Och vad är ett riksdagsbeslut att vifta med egentligen? Säger lika mycket som om random söderlänning skulle uttala sig om renskötsel och faktiskt tro på det. Och sedan kommer erat förbund på 25 man likt en kommunistklan med peter i topp och skyltar med det, deprimerande.

 

Blir uppriktigt sagt jävligt irreterad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag är faktiskt seriös tro det eller ej. Och vad är ett riksdagsbeslut att vifta med egentligen? Säger lika mycket som om random söderlänning skulle uttala sig om renskötsel och faktiskt tro på det. Och sedan kommer erat förbund på 25 man likt en kommunistklan med peter i topp och skyltar med det, deprimerande.

 

Blir uppriktigt sagt jävligt irreterad.

Ok, du har alltså totalt hjärnsläpp. Inte oväntat när man gökat runt i Thailand.

 

Kan inte du ställa upp i nästa val så man får möjlighet att olla in ytterligare ett namn på röstsedeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, du har alltså totalt hjärnsläpp. Inte oväntat när man gökat runt i Thailand.

 

Kan inte du ställa upp i nästa val så man får möjlighet att olla in ytterligare ett namn på röstsedeln.

 

Tror varken syfilis, röka eller rohypnol är någon faktor till vad jag tycker och inte tycker. Men det är kul att förbundet som representerar mig och övriga delen av forumet består av inskränkta, alkoliserade faschilister. Skämms ni inte och speciellt du? och vad är det för jävla påståenden du kommer med?

 

Trodde att detta skulle vara en någorlunda seriös diskussion på en bra nivå men det är tydligen för mycket att begära från idioterna som säger att riktiga SM spelas på Unibet. Detta toppas väl av att pingvinen kommer in och lägger ett par felaktiga bans.

 

MM och jag vill sitta i pokerutskottet tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag är faktiskt seriös tro det eller ej. Och vad är ett riksdagsbeslut att vifta med egentligen? Säger lika mycket som om random söderlänning skulle uttala sig om renskötsel och faktiskt tro på det. Och sedan kommer erat förbund på 25 man likt en kommunistklan med peter i topp och skyltar med det, deprimerande.

 

Blir uppriktigt sagt jävligt irreterad.

 

Tror varken syfilis, röka eller rohypnol är någon faktor till vad jag tycker och inte tycker. Men det är kul att förbundet som representerar mig och övriga delen av forumet består av inskränkta, alkoliserade faschilister. Skämms ni inte och speciellt du?

 

Trodde att detta skulle vara en någorlunda seriös diskussion på en bra nivå men det är tydligen för mycket att begära från idioterna som säger att riktiga SM spelas på Unibet.

 

Du har ju fortfarande inte presenterat ett enda argument för din åsikt. Skulle vara intressant att se. Om vi leker med tanken att Svenska Spel inte har en pokerklient (så som fallet var för bara några år sen), vem ska då få arrangera "riktiga SM"?

 

Varför är du så arg förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur orkar folk bry sig om vad Förbundet, Ola och alla andra propagerar om? Pokerförbundet är ju ett stort skämt. Riktiga SM hit och riktiga SM dit. Sandlådenivå. Spela där det finns värde.

 

Vi snackar om en sport där man utan några somhelst kvalifikationer(förutom pengar) kan ställa upp och vinna ett SM. Hur kan man då orka bry sig om vilket som är det "RIKTIGA" Dem största idioterna i denna frågan är ju Unibet som skjuter till en massa pengar åt oss gamar(pokerspelare) för att få stoltsera med en titel som ingen igentligen bryr sig om.

 

Sankte_Björn: Är du allvarlig när du tar så allvarligt på denna frågan? Är du 12 år när du kommenterar megakillah´s inlägg på det viset?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...