Gå till innehåll

Korridorstemafest, behöver inspiriation!


perran_

Recommended Posts

Hej alla PF:are!

 

Nu är det så här att jag som student i Lund tillsammans med mina kära korridorare ska ha temafest imorgon. Det hela går ut på att korridorsdeltagarna går runt från rum till rum i vilka det finns ett tema. Temat kan vara allt från att smycka ut sig själv och/eller sitt rum i äkta 80-tals stil, spela en viss typ av musik, eller helt sonika bjuda på viss typ av drinkar. Därefter följer fest med eventuell utgång hela kvällen och natten lång.

 

Så nu till min fråga..vad ska man ha för tema?? Jag har kreativ torka och skulle behöva lite hjälp och inspiration av er. Fritt fram med förslag :D.

 

Obs. Det ska inte behöva kosta mig speciellt mycket för att fixa detta och jag vill helst inte behöva köpa massa kläder ifall man ska klä ut sig :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Det verkar luta åt 90-talstema. Musiken är lätt fixad, men vad faen ska man ha för aktivitet utöver det? Kommer ni på någon bra 90-tals drink eller spel? Vi ska ändå umgås på mitt rum en liten stund och då vill man göra något som har med temat att göra..??

 

Jag kanske är rätt mycket yngre än dig men 90tals lek för mig är ryska posten och sanning och konka. :)

 

Lycka till. 90 tals kläder är lätt, bara tänk dig så fult som möjligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bingolotto känns jävligt nittiotal.

 

Vore guld med en massa loket som rullar på i bakgrunden, eller kanske låter man det ta över helt? BERTIL ELVA för hela slanten.

 

Hahaha fan va klockrent, lätt att jag ska försöka fixa det! Har faktiskt en Bingolottoremix på datorn när jag tänker efter :mrgreen:

 

Jag kanske är rätt mycket yngre än dig men 90tals lek för mig är ryska posten och sanning och konka.

 

Lycka till. 90 tals kläder är lätt, bara tänk dig så fult som möjligt!

 

Jag är 24, så 90-talet nådde ju ända fram till fjortisdagarna :P. Jag får väl leta upp det fulaste jag har i garderoben ^^, men tveksamt om jag har något sparat från den tiden.

 

Jag ställer upp som husband!!

 

Får du plats i en lya på ca 16kvm? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...