Gå till innehåll

Pires, startar om och tar upp kampen mot B2B!


Pires

Recommended Posts

Att arsenal tar chelsea i PL är ju ungefär lika troligt som att blackburn slutar på europa-plats. Eller att villareal kammar hem la liga för den delen!

 

med det sagt: heja heja!

 

Först..Tack!

Du har ju pfs i särklass sämsta alias men du är ju snäll iaf!

 

Angående Gunners så tror jag vi kan skrälla i är! 3,27 mål framåt per match ju!

Ska bli intressant att se hur Chelsea klarar perioden utan Drogba,Essien och Kalou under Afrikanska mästerskapen. Arsenal tappar ju iofs Eboue och framförallt Song som har varit riktigt grande i år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade 4 timmar 0,10-0,20 plo på b2b och det var ju ingen dans på rosor.

spelade 6 bord och backade rakt ut. kulkul.

 

började ju med 160€ och var snabbt nere på 30.

var på god väg att desposita men bytte till hu och lyckades göra mina 30 till 170€. plus och alltid något. blir fortsätta med hu då jag faktiskt tyckte det varit riktigt kul även om det är på låg nivå.

 

bettingen satt också.

spelade en dubbel med Bofors (handikapp 0-1) och att Stepanek skulle segra i två raka.

om jag bettar något imorn lovar jag säga till innan matcherna är slut självfallet.

 

nu ska jag kolla uppdrag granskning.

över och ut.

 

 

1/11- +11€/140vip

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft lite att fixa med idag så inte hunnit spela så mycket men det lilla jag har hunnit har gått bra och är hittills plus för dagen.

 

Blir ett litet pass nu, sen fotbollsträning och sedan mer lir inatt. Känns lugnt och behagligt att spela hu på plo20 iaf så har tänkt göra det resten av månaden och se hur det går.

 

Dagens Betting:

 

Kollade igenom lite fort nyss men hittade inte mycket av värde, dock kan jag inte hålla mig från att spela LHC borta mot skellefteå i en dubbel tillsammans med HV (handikapp 0-1 hemma mot Färjestad, som saknar lite spelare idag, 5,38 blir oddset.

Ska kolla upp nhl-matcherna efter träningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gl 8-)

 

Ty :)

 

Har för mig att du var på island och härjade för typ 1-2 år sen stämmer det?

 

GL!

 

tack!

 

Island har jag dock aldrig varit på, vad fick du det ifrån!? :-D

 

Ser nu att Färjestad saknar folk så väljer att spela en dubbel med LHC och HV (handikapp 0-1) till 5,38.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klipsk som jag är blandade jag tydligen ihop Färjestad med Frölunda. 2-2 nu i slutet av matchen så det ser tungt ut.

 

Pokern har funkat bra hittills idag iaf, blir ett kvälls/nattpass nu snart efter jag fixat med lite käk.

 

Hela helgen består av festligheter så bäst att passa på att spela nu när jag har tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat en nytt pass nu och ska nog fortsätta lite till snart om det finns någon action. plo hu är ju som bekant riktigt sick och det finns faktiskt några på plo20 som ger bra action och spewar rätt bra.

 

Är upp lite drygt 12bi idag vilket självklart känns väldigt bra, viktigt nu med när det inte blir så mycket vip(rakeback) på den här nivån.

 

Har bara spelat plo20 HU och kommer att fortsätta med det, om det inte finns action så kör jag lite 6max men inte högre än plo20. det är mina enda regler och dom gäller månaden ut.

 

Har inte orkar kolla upp nhl-matcherna inatt så står över bettingen.

 

1/11- +11€/140vip

2/11- +255€/211vip

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Färdigspelat för veckan nu, slutar breakeven idag, lite tiltad atm då jag låg 4bi upp men åkte på några beats och en setup sista 30 min.

Får vara nöjd med starten dock, hade ju 30€ för två dygn sen ändå.

 

Ikväll blir det bio med några polare, imorn lagfest hela dan och söndag Göteboorg. Missar tyvärr UFC105 men det kan jag leva med, inte det hetaste cardet direkt ändå, Heja Swick!.

 

Tar upp spelet igen på måndag, trevlig helg!

 

 

1/11- +11€/140vip

2/11- +255€/211vip

3/11- +/-0 /118vip

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Bumpar mig själv.

 

Populär dagbok jag hade en gång i tiden. Glöm allt som stod innan detta inlägg är ni snälla.

Jag har spelat poker sen 2005, det tråkiga är att jag var bättre förr. Vann massa pengar runt 06-07. Sen utvecklades alla, utom jag. Jag var lite för lat. Nu ger jag det ett nytt försök. Jag har till och med skaffat HEM! Jag vet iofs inte hur det funkar men ändå...

 

Kommer spela PLO och lite MTTs på B2B.

 

Då jag knappt känner någon här inne irl eller har gjort något större avtryck på forumet räknar jag med att ha denna dagbok lite i skymundan. Men om någon vill fråga något eller önska mig lycka till så blir jag glad.

Om det är någon annan härinne som spelar PLO på Entraction så hojta till!

 

Förövrigt så bor och pluggar jag i Karlstad. Jag är stoort Arsenalfan vilket innebär att jag varit olycklig i ungefär 6år.

Är också väldigt intresserad av MMA och det var väl ungefär det.

 

Drar igång och lirar under nytt nick på B2B imorn osvosv.

/Pires

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL! Om du inte har spelat på ett par år och vill göra en nystart nu så rekommenderar jag att du blir medlem på någon coachingsite och ser lite videos för att kolla hur spelet har utvecklats och ändrats, för det har det ganska rejält. Är själv en gamling i pokerår så jag vet hur skarp kontrasten är. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gött lycka till! vad pluggar du och vilka stakes? har själv pluggat i karlstad och jag spelar plo på entraction bland annat :)

 

Tack!

 

Jag pluggar idrottsvetenskap just nu, vilket bara är en kurs. Ska kolla över mina alternativ nu i veckan om hur det blir i höst. Pokern gjorde att mina gymnasiebetyg fick lida så alternativen är lite begränsade. Vad pluggade du?

 

Jag kommer spela från plo50-plo200 till att börja med gissar jag. Det beror på trafik, motstånd osv. Kommer dock börja på plo50 med förhoppningen få pengarna jag har inne att växa till sig, så jag slipper såsa in fler.

 

Vilka stakes lirar du och vad har du att säga om plon på B2B?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL! Om du inte har spelat på ett par år och vill göra en nystart nu så rekommenderar jag att du blir medlem på någon coachingsite och ser lite videos för att kolla hur spelet har utvecklats och ändrats, för det har det ganska rejält. Är själv en gamling i pokerår så jag vet hur skarp kontrasten är. :)

 

Tackar!

 

Tack för tipsen med, uppskattas verkligen. Jag ska dock tillägga att jag har spelat lite sporadiskt fram tills idag men inte alls i jämförelse med när jag bara spelade poker för några år sedan.

Nu tänkte jag satsa mer ordentligt igen, lite med anledning med att jag inte riktigt vet vad jag kommer att göra i höst.

Ska först och främst se till att lära mig HEM och allt vad det innebär men absolut även kika på coachingsiter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag pluggar idrottsvetenskap just nu, vilket bara är en kurs. Ska kolla över mina alternativ nu i veckan om hur det blir i höst. Pokern gjorde att mina gymnasiebetyg fick lida så alternativen är lite begränsade. Vad pluggade du?

 

Jag kommer spela från plo50-plo200 till att börja med gissar jag. Det beror på trafik, motstånd osv. Kommer dock börja på plo50 med förhoppningen få pengarna jag har inne att växa till sig, så jag slipper såsa in fler.

 

Vilka stakes lirar du och vad har du att säga om plon på B2B?

 

aha okej, jag började inte med poker för än jag började plugga i karlstad. jag tog en kandidat i ekonomi 2010, sen bar det av till Lund för vidare studier men det har gått lite trögt, spelar poker nu tills motivationen kommer tillbaka =) 1-2 och 2-4 brukar det bli men har inte spelat där super mycket, värdet är väl okej som på de flesta siter =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha okej, jag började inte med poker för än jag började plugga i karlstad. jag tog en kandidat i ekonomi 2010, sen bar det av till Lund för vidare studier men det har gått lite trögt, spelar poker nu tills motivationen kommer tillbaka =) 1-2 och 2-4 brukar det bli men har inte spelat där super mycket, värdet är väl okej som på de flesta siter =)

 

okok, där ser man:)

lycka till med spelandet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spenderat större delen av dagen med att lära mig HEM. Har börjat lära mig programmet hyfsat men har ett problem jag inte får ordning på.

 

När jag importerade händer från ett B2B-skin så hamnar alla händer bland cg. Även händerna från turneringarna, så när jag vill se min statistik i turneringsfliken finns inte en näve där, men jag hittar dem bland cash game.

Någon som vet hur jag kommer tillrätta med detta?

 

Nystarten börjar jag antagligen med i kväll, kommer att deltaga i ett race 14-30e så hoppas kunna kötta in rejält med nävar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1245 nävar spelade och ett fint back på det. Ingen drömstart med andra ord men jag kommer igen. Motståndet på B2B när det gäller plo är ganska blandat. Jag borde helt klart klara av vända på detta.

 

 

Nu till en annan sak som tynger mig.

Förra året stod jag i Göteborg och kikade på Gbg-loppet och hävde ur mig: "det här skulle jag ju också fixa". Svaret blev några garv från polarna--> vadslagning--> anmälan.

 

Nu sitter jag här och är alltså anmäld till gbg-varvet den 21e Maj. Det som bekymrar mig är:

1. Jag är inget bra på att springa.

2. Det är inget kul att springa.

3.Göteborgsvarvet är 21km jag har som mest sprungit högst 1mil tidigare.

4. Jag är mer otränad än någonsin.

 

Innan jag flyttade hit till Karlstad , sep 2010, så var min kondis och kropp helt okej. Jag spelade fotboll så tränade regelbundet osv. Efter flytten har träningen helt uteblivit och nu har jag blivit lite av en tjockis. Det skall också sägas att jag lever väldigt onyttigt med mycket skräpmat och alkohol.

Med en dryg månad kvar nu känner att det är dags för en uppryckning. Den borde ju förstås kommit mycket tidigare men vafan nu är det som det är.

 

Planen är väl mest att ge mig ut och springa som en sate och att äta nyttigare. Låter enkelt tycker jag. Dom två kommande helgerna är det mycket partaj men efter påsk får det vara vitt fram till loppet.

Alla tips är välkomna! Önska mig lycka till. Jag behöver det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara säga lycka till i Göteborgsvarvet!

 

Ta det lugnt, är du onormal långdistanslöpare vilket du uppenbarligen verkar vara så se till att inte bara tokrusa bara för att hänga med i din klunga då lär du stupa innan första bron.

 

Hoppas det inte blir lika varmt som förra året då rekordmånga bröt. Då kom iofs värmen väldigt fort så många rutinerade var inte ens van vid den plötsliga värmen så vila och ät bra veckan innan och drick mycket "vatten föredragninsvis då" ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara säga lycka till i Göteborgsvarvet!

 

Ta det lugnt, är du onormal långdistanslöpare vilket du uppenbarligen verkar vara så se till att inte bara tokrusa bara för att hänga med i din klunga då lär du stupa innan första bron.

 

Hoppas det inte blir lika varmt som förra året då rekordmånga bröt. Då kom iofs värmen väldigt fort så många rutinerade var inte ens van vid den plötsliga värmen så vila och ät bra veckan innan och drick mycket "vatten föredragninsvis då" ;-)

 

Tack för lyckoönskningen. Suger åt mig dina tips som en svamp. Ja det var sjukt varmt förra året. Fantastiskt helg för oss som var där och hängde på uteserveringarna istället för att springa:)

Extra plus till Arsenalbilden btw!

 

haha gl hoppas inte du dör =)

 

Tackar! Ja just att dö vore ju lite trist kan jag känna. Det vore lite av ett fiasko.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...