TotalFarsa Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Känns en aning förmätet att skapa en tråd om denna icke-händelse men jag vill passa på att säga några ord nu när jag lägger ner moddandet. Jag slutar modda för att jag känner mig mätt på det. Det varade i nästan ett och ett halvt år och någonstans på vägen började känslan komma krypandes att det var dags att lägga av. Varför? Inte en aning egentligen men till syvende och sist handlar det nog mest om att jag vill trappa ner en aning på den tid jag lägger på forumet. Mod-uppdraget i sig är absolut inte betungande men det gnager liksom lite i bakhuvudet på en och jag känner att jag har gjort mitt på den punkten nu. Hursomhelst. Moddandet har fört med sig otroligt mycket positivt i det att jag har lärt känna ett stort gäng sköna snubbar och snubbinnor Utan moderatorskapet hade jag förmodligen inte lärt känna er så väl som jag har gjort och för det är jag både glad och tacksam. Ni vet alla vilka ni är så jag behöver inte göra en Lina/Valterego och namedroppa Så där! Jag är inte en sån som gillar långa tårfyllda farväl så nu hoppas jag att Juggler strippar mig av mod-titeln lite kvickt och låser tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 penis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 *Kram* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 yay! Välkommen ut i verkligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 m Ni vet alla vilka ni är så jag behöver inte göra en Lina/Valterego och namedroppa [/img] Nähä, men kasta lite skit gick minsann bra. Hoppas du tappar håret! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Juggler strippar mig av mod-titeln lite kvickt och låser tråden. På OPs begäran låses tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts