Gå till innehåll

Multitabla med 1600x1080? + lite comebackfrågor


Bogust

Recommended Posts

Tja!

 

Tänkte göra comback till pokern efter ett uppehåll på ca 8 månader. Eftersom jag lär suga för tillfället tänkte jag böra på typ NL50 (har lirat NL400 som högst).

Problemet är att laptopen jag har tillgång till nu enbart har 1600x1080 skärm och jag vill givetvis spela minst 4 bord samtidigt samt använda mig av HM eller PT i mitt spel. Går det att lösa på något sätt??

Skulle alltså vela ha tips på någon sajt var jag kan köra med miniview men samtidigt kunna ha igång en fungerande HUD.

 

Skulle även vela ha lite tips på hur jag ska förbereda mig inför comebacken? Känns som att jag har tappat de flesta av mina tidigare kunskaper :-( Gäller det att nöta CR/DC filmer typ? Eller har det hunnit komma fram nåt nytt coolt? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fan va nice!

 

Hur ser NL50 ut då nuförtiden på ovannämnda sajter? Har inte spelat den nivån sen 2006. Förstår givetvis att spelarna blivit bättre men borde ju inte vara helt omöjligt att göra en ok hacka.

En av de främsta anledningarna till min comeback är nämligen att jag vill skrapa ihop lite cash för en Thailandsresa. Man har ju ganska stram budget som student :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...