Gå till innehåll

metro påbörjar sin första dagbok :)


metr0

Recommended Posts

Hej, jag kommer att husera på SVS 0.5/1 Texas Hold Em NL till att börja med och kommer att gå upp i nivå då jag har 20 inköp för kommande nivå och ner i nivå när jag har 10 inköp.

 

Startkapital: 3007kr

Målsättning: Tiltfritt stabilt spelande :)

Speltid: 3-6h/dag

 

Varför dagbok? Jo har haft en tendens att ha svårt att stanna på nivån jag borde hålla mig till samtidigt som mitt omaha spelande gjort att skottande gått över gränsen. Nära på att gula x antal gånger och allmänt stora dalar o toppar i rullen. Så på den vägen är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Katastrof är vad grindandet är atm. BR: 9728kr

Eftersom handanalysen på SVS inte fungerar tillhandahåller jag dem på mitt eget vis :) Får väl försöka fixa PT eller HM.

200BB vs slaskkalle som är tiltad. KK vs Q5, Han floppar par i 5:or. Pengarna åker in. Han klonkar givetvis. 200BB åker in på floppen, floppar öppet färgdrag + öppet stegdrag vs AA. Hans AA står. Nu pause sen fixa PT / HM .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, lite till? Då borde du veta vad jag nickar vid det här laget ;)

Och det där med o ta lite till, lyckas du säkert med om man ser till hur det gått på sistonde utöver min lilla klonk. Aktuell rulle: 9067kr

 

HM installerat nu ska jag bara finslipa huden, någon som har ngn bra guide till detta?

 

GL ALL!, Food + fifa 10 nu!

 

*EDIT* Glömde att notera att det enda positiva sedan jag startade min DB utöver klonken är att jag inte skottat något och bara det är värt en heeeeeeeel del :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...