TotalFarsa Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Jag och sambon förlovade oss nämligen igår Vi hade en helskön kväll på SPA-hotell med middag osv... Till er som går i förlovningstankar kan jag bara säga: slå till! F.ö kan ju tilläggas att min sambo är norska, därav valet av datum /TF - nu lite mer hedersvärd än tidigare... Citera
Fedorov Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Grattis, när går bröllopet av stapeln? Citera
TotalFarsa Postad 18 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2005 Grattis, när går bröllopet av stapeln? [känsla] Blir alldeles kallsvettig [/känsla] Tackar, förresten /TF Citera
jezaja Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Sitter jämte en tös här som också är helt jätteglad i dag, hon är norska Grattis Farker! Citera
TotalFarsa Postad 18 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2005 Haha, jez... Är förvånad att hon överhuvudtaget kan sitta still Nått många milstolpar i livet med henne. Köpt bil, köpt lägenhet, avklarat studierna, skaffat jobb och nu då förlovning... Det bara rullar på Hmmm, om bröllop är en all-in, vad är då en förlovning? Sug på den! ´ /TF Citera
raol Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Hmmm, om bröllop är en all-in, vad är då en förlovning? Sug på den Att pot-committa sig... Citera
TotalFarsa Postad 18 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2005 Hmmm, om bröllop är en all-in, vad är då en förlovning? Sug på den Att pot-committa sig... Jamensjälvklart /TF Citera
Dahlberg Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Gratulationer!!! Hoppas ni blir ett fint äkta par Citera
Kjell Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Hmmm, om bröllop är en all-in, vad är då en förlovning? Sug på den En badbeat? Citera
bzkt Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Haha, jez... Är förvånad att hon överhuvudtaget kan sitta still Nått många milstolpar i livet med henne. Köpt bil, köpt lägenhet, avklarat studierna, skaffat jobb och nu då förlovning... Det bara rullar på Hmmm, om bröllop är en all-in, vad är då en förlovning? Sug på den! ´ /TF Grattis! Villa, volvo, hund, husvagn, osv.. på G eller? Citera
thekid Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Aktarej så hon inte checkraisar dig med en bulle i ugnen. Grattis o lycka till med allt! Citera
TotalFarsa Postad 19 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2005 Hmmm, om bröllop är en all-in, vad är då en förlovning? Sug på den En badbeat? Förmodligen för hennes forna lovers. Fast det är klart, jag vill gärna tro att hon inte har några *går och sätter på skygglapparna* Villa, volvo, hund, husvagn, osv.. på G eller? Huga! Som jag sa till en polare häromdan: om du någonsin ser mig o **** i matchande overaller har du min tillåtelse att klubba ihjäl mig Aktarej så hon inte checkraisar dig med en bulle i ugnen. Äsch, då slänger jag bara fram den beprövade bluffsynen "It's not mine!" /TF Citera
Swede Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Jag tycker att han skall "stalla" in degen, och hoppas pa en bulle i ugnen Citera
Recommended Posts