Teh_MoUsE Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 om du ska beta så behöver du ju inte pusha. Han har 150 bakom så 50 är bättre betsizing. Jag tycker väl att både bet o check är ok här, men föredrar nog check mtp att turnkortet inte riktigt är ett scarekort o brädan är torr. Kan även tänka mig check flop. Skulle fi checka river efter att vi checkat turn så överväger jag överbetspush. Jag har i o f s en ganska bred överbets-pushrange på river för att inte va polariserad, kanske inte funkar lika bra för dig om du inte brukar värdepusha light vanligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LegalizeIt2 Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 FI är väldigt lös men inte helt dum i huvudet. Defendar med A3h för vi har bråkat en hel del och jag har öppnat väldigt mkt på knappen under sessionen. Syn eller Fold river? Entraction $100.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 822685 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter Hero (BTN): $211.54 SB: $100.00 BB: $100.00 UTG: $50.30 MP: $101.50 CO: $102.64 Pre Flop: ($1.50) Hero is BTN with A 3 3 folds, Hero raises to $2.25, 1 fold, BB raises to $8.50, Hero calls $6.25 Flop: ($17.50) 6 9 Q (2 players) BB checks, Hero bets $10.00, BB calls $10 Turn: ($37.50) 6 (2 players) BB checks, Hero bets $20.00, BB calls $20 River: ($77.50) A (2 players) BB bets $61.50, Hero ?! Hej, följder din tråd i det tysta. Skulle vara intressant att höra om hur du resonerar kring din betsize på turn. Jag synar river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 A3hh Du har väl nästan aldrig bättre än vad du har nu där? Som sagt A9 och kanske AK som han kan ha som slår dig, känns som en ganska lätt syn imho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Brukar du checka bakom turn och pusha river med bra händer också? Man behöver inte balansera alla linjer med stål. Det räcker nog att det är en värderange som är starkare än hans. Så jag checkar turn o pushar river med en ganska bred värderange, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Man behöver inte balansera alla linjer med stål. Det räcker nog att det är en värderange som är starkare än hans. Så jag checkar turn o pushar river med en ganska bred värderange, ja. Vilken värderange checkar du turn med och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Vilken värderange checkar du turn med och varför? en del knektar, även en hand som TT. Även AK kan checkas för värde mot drag, även om brädan här är rätt dragfri. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 en del knektar, även en hand som TT. Även AK kan checkas för värde mot drag, även om brädan här är rätt dragfri. Verkar lite tunt att överbetpusha TT och lite onödigt att överbetpusha nöten. Tycker river kommer att vara oblank lite för ofta också. edit: borde inte vara oblank så ofta egentligen iofs. bara brädan som ofta kommer att se illa ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Verkar lite tunt att överbetpusha TT och lite onödigt att överbetpusha nöten. Tycker river kommer att vara oblank lite för ofta också. edit: borde inte vara oblank så ofta egentligen iofs. bara brädan som ofta kommer att se illa ut. handlar väl inte så mkt om tunt lr onödigt, mer om balans när jag pushar mina bluffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 handlar väl inte så mkt om tunt lr onödigt, mer om balans när jag pushar mina bluffar. Kan ju inte bli jättemånga bluffar med så liten värderange. Men GTO bråkar man inte med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Kan ju inte bli jättemånga bluffar med så liten värderange. Men GTO bråkar man inte med! hahaha jag är långt ifrån gto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 30 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 hahaha jag är långt ifrån gto. ja du kör ju gtfo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Ska du lägga ner pokern musen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nirwanda Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Har du vikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 (redigerade) d Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 24 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 han är inne och spelar ut mig varje dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts