ryanatwood Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Vad ska man göra åt dessa idioter? Som discar sig själv för att få en showdown gratis. Trött på detta eländiga abusandet av denna funktion. Hjälper det ens att reporta dem? TILT! Citera
Shahin86 Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Finns väl bord utan DC protection? Citera
moneysaver Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 håller folk på med det?? patetiskt i så fall.....vad kan du göra då? mer än att anmäla menar jag. Citera
Hittapengarna Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Anmäla? Korkade eller? Det finns hur många bord som helst som tydligt inte använder sig av " Disconnect protection "! Det är väl bara att sätta dig där istället så slipper du skiten. Citera
ryanatwood Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Finns väl bord utan DC protection? Aa det finns, men kul att man måste anpassa sig efter fuskare... Halverar bordsantalet också. håller folk på med det??patetiskt i så fall.....vad kan du göra då? mer än att anmäla menar jag. Yes, hänt 2 ggr senaste timmen av 2 olika personer.. Reportar men vad gör dem åt det? inte ett skit i min mening.. Citera
sexyterran Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 anmäl. ser de ett mönster blir människan i fråga avstängd Citera
Emilio Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Anmäla? Korkade eller?Det finns hur många bord som helst som tydligt inte använder sig av " Disconnect protection "! Det är väl bara att sätta dig där istället så slipper du skiten. Va? Man kanske vill ha disconnect protection men inte accepterar fusk? Bara för att man kan fuska/bryta mot lagen betyder det inte att man får göra det. Jag kan säkert råna en liten kiosk men inte gör jag det för att det går. Exakt samma sak. Citera
Recommended Posts