Gå till innehåll

Danka


Danka

Recommended Posts

Ja såg helt sjukt ut igår... jättefå bord och bara regs? Skitsida

 

inget drag öht och lika dött var det även idag. Bara regs i princip och få bord, varit tvungen att fylla ut med nl100 bord både idag och igår pga bordsbrist.

 

Spelat på Unibet i 8 mån nu och aldrig sett liknande. Har ngn koll på en bra hand konverter till Unibet, tänkte slänga upp ett par nävar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 86
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Ty, ska se om jag kan hitta handjäveln nu också...

 

Upplevde också att det bara blev sämre och sämre när jag spelade innan jag inte pallade längre. Sjukt tiltande att sitta timtals o knappt spela några större potter alls och inte göra annat än jaga fisk på de få borden som inte är fulla med nitgrinders :(

 

Du gjorde helt rätt som lämnade skeppet kan jag säga. Spanade igenom HM nu och senaste tio timmarna har jag vunnit en 100bb pott, måste vara rekord. Är trots det upp 4k i början av månaden.

 

Nov var riktigt usel, droppade 35k efter löning så landade på ca 20k till slut. Ska in och regga på ipoker och Ongame nu och försöka styra upp en ok dec.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt möjligt att den här handen är ganska kall så såga gärna om ni tycker den är dåligt spelad.

 

Fi är av vad jag sett en svagare reg som spelar 21/17 och ligger minus en del över 34k händer. Över samma sample har han 38% fold to 3b, 57% fold to cb in 3b pot och 19% 4b. Han snappar mer eller mindre pf och flop.

 

Prima Network $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 402323

The Official Converter

 

CO: $86.00

BTN: $292.65

Hero (SB): $196.00

BB: $202.00

UTG: $117.99

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with Aspade.gif Kheart.gif

2 folds, BTN raises to $7, Hero raises to $21, 1 fold, BTN calls $14

 

Flop: ($44.00) Tspade.gif 9club.gif 9diamond.gif(2 players)

Hero bets $28.00, BTN calls $28

 

Turn: ($100.00) 5heart.gif(2 players)

Hero checks, BTN bets $50.00, Hero raises to $146

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt möjligt att den här handen är ganska kall så såga gärna om ni tycker den är dåligt spelad.

 

Fi är av vad jag sett en svagare reg som spelar 21/17 och ligger minus en del över 34k händer. Över samma sample har han 38% fold to 3b, 57% fold to cb in 3b pot och 19% 4b. Han snappar mer eller mindre pf och flop.

 

Prima Network $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 402323

The Official Converter

 

CO: $86.00

BTN: $292.65

Hero (SB): $196.00

BB: $202.00

UTG: $117.99

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with Aspade.gif Kheart.gif

2 folds, BTN raises to $7, Hero raises to $21, 1 fold, BTN calls $14

 

Flop: ($44.00) Tspade.gif 9club.gif 9diamond.gif(2 players)

Hero bets $28.00, BTN calls $28

 

Turn: ($100.00) 5heart.gif(2 players)

Hero checks, BTN bets $50.00, Hero raises to $146

börja med att 3beta större pre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

börja med att 3beta större pre

 

Brukar 3.5xa oop pre men slarvar ibland har jag märkt, kanske ser fel på öppningssize.

 

Och avsluta inte med CRAI på turn ;)

 

Normalt dubbelbarrelar jag men valde den här vägen eftersom han kommer till flopp med en så vid range som connectar med bordet på ngt vis som floatar flopp för att beta hem turn. Men ni tycker alltså turnbet är bättre än cr på turn mot den här typen av fi då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ongamegrinden har börjat bra, 31k upp för månaden på enbart nl200 varav 15 från ikväll.

 

Även klonkat på annat håll idag då jag satte in 250k på mestadels fonder efter en kompis rekommendationer har mest harvat mellan 0-1k plus under en månad. Kikade igår och då låg jag ungefär på noll, loggar in nu och ser att man är +9k. Tanken är att lära sig på sikt att göra lite investeringar sj men måste bli stabilare på pokern innan jag orkar göra ngn insats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
mycket nice, grattis

 

snyggt!

 

Ty, kul när det går bra och man slipper tänka särskilt mkt. Mina första 22 sessioner denna månaden gick med vinst vilket måste vara rekord och jag har redan slagit mitt tidigare månadsrekord. Det är mao en riktig heater, senaste dagarna har det dock lugnat sig lite.

 

Har spelat på hemlig site ett tag nu och kommer nog hålla det så sålänge det går bra, ser ingen anledning att outa.

 

Måste även flika in årets serietips, är lawman med Steven Seagal som äntligen börjat rulla. Såg första avsnittet precis och han levererade precis som förväntat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...