Gå till innehåll

Skärm?


gard

Recommended Posts

Om jag skulle vara ärlig hade jag inte köpt en skärm med upplösnigen 1920*1080 utan 1920*1200.

 

Var du ärlig, men tittar man på prisskillnaden och vad man själv är ute efter ser jag ingen fördel med varken eller..

 

EDIT: Att 1080 kanske inte är optimalt för poker är en sak, men om man tittar på den prisklassen för 1920*1200, så känns det så där i snygghet. Vill man då lägga till en tusing hade jag själv valt Samsung SyncMaster 2443BW där du har en höj och sänkbar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var du ärlig, men tittar man på prisskillnaden och vad man själv är ute efter ser jag ingen fördel med varken eller..

 

EDIT: Att 1080 kanske inte är optimalt för poker är en sak, men om man tittar på den prisklassen för 1920*1200, så känns det så där i snygghet. Vill man då lägga till en tusing hade jag själv valt Samsung SyncMaster 2443BW där du har en höj och sänkbar.

 

Hur kan du inte se någon fördel? De där extra 120 pixlarna gör så att man kan multitabla utan överlapp. Upp till var och en om man ser det som en fördel eller inte iofs.

 

Spelar man på någon klient som går att resiza och vill tjäna 1000 spänn så är det väl okej att köra på en 1080p dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...