Gå till innehåll

Mike arrar en rebuy nu på söndag 1/11 kl 17:30. VÄLKOMNA!


MikeTime

Recommended Posts

Hej alla.

 

Jag kommer köra en liten rebuy-mtt nu på söndag 1/11 kl 17:30. PM:a namn, telefon och mail om du har lust att dyka upp och donera.

 

Info:

 

Spelform: Texas Holdem NL

Inköp: 200+50p

Rebuy / add-on: 200p

Startstack: 4.5K

Rebuy / add-on: 4K

Blinds: Startar på 25/50

Perioder: 20 min de två första, därefter 15 min. Max två rebuys/person alt. en rebuy + en add-on. Rebuys tillåten t.o.m fjärde perioden om man har under startstack.

 

Vi spelar som vanligt strax utanför Kumla, 3 mil fr Örebro. Närmare platsangivelse ges vid definitiv anmälan med namn, telefon och mail.

 

Välkomna!

 

mvh // Mike

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här ser blindsperioderna ut btw:

 

1) 25/50, 20 min

2) 50/100, 20 min

3) 100/200, 15 min

4) 150/300, ante 25, 15 min

Break (add-on) 10 min

5) 200/400, ante 25, 15 min

6) 300/600, ante 50, 15 min

7) 400/800, ante 50, 15 min

8) 500/1K, ante 100, 15 min

9) 600/1.2K, ante 100, 15 min

Break 10 min

10) 750/1.5K, ante 150, 15 min

11) 900/1.8K, ante 150, 15 min

12) 1K/2K, ante 200, 15 min

13) 1250/2.5K, ante 250, 15 min

14) 1.5K/3K, ante 300, 15 min

15) 2K/4K, ante 400, 15 min

Break 10 min (chiprace 25/50/100)

16) 2.5K/5K, ante 500, 15 min

17) 3K/6K, ante 500, 15 min

18) 4K/8K, ante 500, 15 min

19) 5K/10K, ante 1K, to finish

 

Vid hu plockas ante bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, jag brukar välja en dag när jag kan. Underlättar liksom. Vad har du för undanflykt den här gången då? (Gissar på Motfallskärringen?)

 

Första söndagen i november har vi vår årliga familjemiddag här. Då kommer alla 12 barn och barnbarn hit. Den flyttar man inte på.

 

Ifk Göteborg-AIK kanske?

 

Tyvärr se ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratar vi bandy, dart eller trevallars snooker? Vad kan vara bättre än ett parti poker ihop med halvpackade, snacksaliga och generösa donatorer? :ola:

 

Spelet utan boll är för mig fullkomligt ointressant. Dart kan bara kastas med en stor pint i andra näven och kula ska kastas utomhus utan hjälp av en träpinne :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kort, kortare, kortast varsel. Jag steker i Sthlm istället.

 

Jens i en liten ask. Arrar man en turre och skickar ut info om den ett par månader innan tycker han det är för tidigt och kan inte planera så långt fram i sitt stekarliv. Kör man en turre med kortare varsel är det för kort varsel.

 

Vad fan är lagom enligt Jöns egentligen? :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens i en liten ask. Arrar man en turre och skickar ut info om den ett par månader innan tycker han det är för tidigt och kan inte planera så långt fram i sitt stekarliv. Kör man en turre med kortare varsel är det för kort varsel.

 

Vad fan är lagom enligt Jöns egentligen? :-(

 

Två veckor är helt perfekt! :D

 

Men jag är inbokad till januari-turren, det borde du vara glad för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens i en liten ask. Arrar man en turre och skickar ut info om den ett par månader innan tycker han det är för tidigt och kan inte planera så långt fram i sitt stekarliv. Kör man en turre med kortare varsel är det för kort varsel.

 

Vad fan är lagom enligt Jöns egentligen? :-(

 

Håller med. Förra veckan var jag i Stockholm:

 

Fredag kväll hör jag av mig ca 23.00 eller så och frågar om han vill komma och dricka öl. Han säger nej då det är för sent påtänkt. Fine, då kanske vi kan dricka öl imorgon istället säger jag.

 

Lördag hör jag av mig vid ungefär samma tid. Tro fan att han tycker det är för sent då också!

 

Jag vet att detta har väldigt lite med saken att göra men ville bara gnälla lite på Jens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter lite messande kommer det dessutom fram att affe2000 sitter på ett 40+ hak med sin farsa. Excuse me for not coming liksom.

 

1. Min farsa är jävligt cool (mycket coolare din farsa etc...)

2. Jag valde ju det stället då jag inte var säker på din civila status och tänkte att du kanske kunde få napp där (var i alla fall ett jävla jobb att inte få napp).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Min farsa är jävligt cool (mycket coolare din farsa etc...)

 

Det tror jag ju dock inte. Eller jag VET att min farsa är coolare än din.

 

2. Jag valde ju det stället då jag inte var säker på din civila status och tänkte att du kanske kunde få napp där (var i alla fall ett jävla jobb att inte få napp).

 

Oavsett om jag hade varit toksingel och tokdesperat (no pun intended Ola) så hade jag ändå inte gått dit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...