quizz_kid Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 mitt internet har kronglat en del sen jag köpte routern, men nu har det flytit på hur bra som helst, fram tills idag vill säga. nu kommer jag inte in på hotmail.com. alla andra sidor är tillgängliga. vad kan det vara? Citera
quizz_kid Postad 17 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2005 ok, jag kollade runt lite och det verkar som microsoft.com är nere helt och hållet... någon annan som har problem? Citera
Ekenstar Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Samma här hotmail och msn funkar inte, verkar ligga nere Citera
Gida Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Nä, jag kommer inte iheller in på msn.. Citera
Ekenstar Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Från idg.se: CS läsare berättar att de har problem med att komma åt Microsofts internettjänster MSN och Hotmail. Men Microsoft har inte upptäckt några fel. Under förmiddagen och eftermiddagen har flera personer varit i kontakt med CS. De berättar att de inte kan komma åt MSN eller Hotmail. Fredrik Wallner, marknadschef MSN, har även fått påstötningar och låtit gå igenom systemen. - Vi har kollat internet och märkt att allt vi kör rullar som det ska. Vår teori är att det är folk som har problem med sin internetleverantör, säger han. I och med att man ofta har MSN eller Hotmail som startsida kan man då få uppfattningen att det är där felet ligger. Flera av varandra oberoende källor pekar på att felet ligger hos Telia, vilket bekräftas av Telias kundsupport. Operatören har problem med routningen över Atlanten. Arbetet ska vara avklarat under eftermiddagen. Citera
Machista Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Jag kommer in på hotmail men däremot inte på Lunar!!! Citera
heltok Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 telia som hittat barnporr på snuskgubben@hotmail.com och spärrat hela microsoft. vad tror ni? Citera
Peakfreak Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Jag kommer in på hotmail men däremot inte på Lunar!!! LUDERSTORM!!! HAHAHA Citera
Machista Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Jag kommer in på hotmail men däremot inte på Lunar!!! LUDERSTORM!!! HAHAHA Citera
gdaily Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Flera av varandra oberoende källor pekar på att felet ligger hos Telia, vilket bekräftas av Telias kundsupport. Operatören har problem med routningen över Atlanten. Arbetet ska vara avklarat under eftermiddagen. Forumet känns ju lite segt idag också, kanske detta är anledningen? Citera
Peakfreak Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Machista, Hur påverkar telias problem msn och hotmail egentligen? Citera
Jeg123 Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Mitt internet dog plötsligt och jag blev tvungen att starta om modemet och routern. Efter det funkar varken hotmail eller msn. Är det bara jag som inte kommer på hotmail och msn just nu? Citera
Jennez Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Är det bara jag som inte kommer på hotmail och msn just nu? Me too. Citera
flexnip Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 kmr inte in på hotmail men är inloggad på msn. Citera
Bluwajt Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Har också problem. Får felkod 80048820, samma för er? Citera
Jeg123 Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Har också problem. Får felkod 80048820, samma för er? Ja, har också fått ett medelande där det stod "tjänsten är ej tillgänglig..." Citera
Recommended Posts