Gå till innehåll

PLO8 ftw


nogutsnoglory

Recommended Posts

Full fart som vanligt här 8-)

 

Nu är jag iaf utvilad sov mella 23-11 efter att ha kört ett 24hs dygn

Nytt tagentbord på G men ser ut som jag får vänta till måndag

 

Ser på tyras freakshow medans helgen planeras ( överviktiga 12åringar som gråter )

Helgens viktigaste händelse är att AIk tar 3p på söndag vilket bidrar till att jag måste vara nykter på lördag eftersom matchjäveln börjar redan 12 30 :evil:

Ev kan det bli en ren grindhelg beroende på vad fredagskvällen erbjuder

 

förutom 3p till solna mot vraken hoppas vi på att BP spöar baksidan ikväll och att Pool hittar spelet till söndag !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full fart som vanligt här 8-)

 

Nu är jag iaf utvilad sov mella 23-11 efter att ha kört ett 24hs dygn

Nytt tagentbord på G men ser ut som jag får vänta till måndag

 

Ser på tyras freakshow medans helgen planeras ( överviktiga 12åringar som gråter )

Helgens viktigaste händelse är att AIk tar 3p på söndag vilket bidrar till att jag måste vara nykter på lördag eftersom matchjäveln börjar redan 12 30 :evil:

Ev kan det bli en ren grindhelg beroende på vad fredagskvällen erbjuder

 

förutom 3p till solna mot vraken hoppas vi på att BP spöar baksidan ikväll och att Pool hittar spelet till söndag !!

 

Jag får väl ta tillbaka mina lyckönskningar med de preferenserna...;-)

 

Supportrar sillstryparna stenhårt i kväll, och på söndag kan man ju rädda säsongen även om det skulle leda till superettan. EN MATCH ffs, en match!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får väl ta tillbaka mina lyckönskningar med de preferenserna...;-)

 

Supportrar sillstryparna stenhårt i kväll, och på söndag kan man ju rädda säsongen även om det skulle leda till superettan. EN MATCH ffs, en match!!!

 

Haha :lol:

Gl men hur ska vi kunna förlora ?! :roll: (mer än att jag jinxat matchen nu då )

 

Ska dra igång en minigrind nu några mindre mtts ( 17k ko på ft bla ) väntar på att en polare kommer förbi

runt 19 kommer brorsan och lite fler folk för att supporta BP framför tvn !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha :lol:

Gl men hur ska vi kunna förlora ?! :roll: (mer än att jag jinxat matchen nu då )

 

Ska dra igång en minigrind nu några mindre mtts ( 17k ko på ft bla ) väntar på att en polare kommer förbi

runt 19 kommer brorsan och lite fler folk för att supporta BP framför tvn !!

 

Släng in ett bet på framstjärten så har du en win win. Själv vet jag inte hur jag ska betta på dif-öis, känns som loss loss hur det än går i den matchen. Kryss kanske är det bästa? Dif ska väl iofs inte vinna, men om öis vinner är det ju kört typ...

 

Jo jag vet att det är kört på söndag, men EN GÅNG FFS!!! Låt den komma på söndag plzzz :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...