bigdwarf Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 fick nyss varning från mitt antivirus, sen går det inte att starta huden nu...nån med samma prblem!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Japp Det dök upp igår. Lätt fixat, jag kollade HM forumet och fick tipset att ladda ner senaste beta patchen Här http://www.holdemmanager.net/forum/showthread.php?t=11641 Sen var problemet borta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 16 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 JappDet dök upp igår. Lätt fixat, jag kollade HM forumet och fick tipset att ladda ner senaste beta patchen Här http://www.holdemmanager.net/forum/showthread.php?t=11641 Sen var problemet borta tyvm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 fortfarande problem, jävligt irriterande. HMhuden vägrar öppnas osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattzon Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 fortfarande problem, jävligt irriterande. HMhuden vägrar öppnas osv... beta 40 använder ett annat kompileringsprogram, testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 fortfarande problem, jävligt irriterande. HMhuden vägrar öppnas osv... Hade samma problem och installerade om och höll på och krånglade i timtal men det löste sig när jag inaktiverade UAC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Har uppgraderat till beta 40. Nu verkar autoimporten inte funka längre. Någon som haft strul med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Å patchen döljer bara viruset för antiviruset? Jag skulle vara mer orolig för att bli scammad än att HUDen funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Fixed it, fick byta config-fil i HM. Länk till procedur i HM-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Å patchen döljer bara viruset för antiviruset? Jag skulle vara mer orolig för att bli scammad än att HUDen funkar. Det handlar obv inte om ett virus. Det är bara AV-programmet som identifierar det som ett virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larrah Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Åkte på samma skit och i samma veva kommer det fram error att jag har köpt skiten, men strul och jag ombeds logga in på nån sida och knappa in mitt serienr. Hänger detta ihop med "backdoortrojanen" eller är det bara slump? Om det inte är slump, vad ska jag hitta på?=) nån som har någon erfarenhet av detta? Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Åkte på samma skit och i samma veva kommer det fram error att jag har köpt skiten, men strul och jag ombeds logga in på nån sida och knappa in mitt serienr. Hänger detta ihop med "backdoortrojanen" eller är det bara slump? Om det inte är slump, vad ska jag hitta på?=) nån som har någon erfarenhet av detta? Mvh Jag har aldrig behövt knappa in något på "nån sida". Allt sånt brukar ju ske direkt i programmet. Vad är det för sida du ska logga in på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larrah Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Jag har aldrig behövt knappa in något på "nån sida". Allt sånt brukar ju ske direkt i programmet. Vad är det för sida du ska logga in på? Inte jag heller förrän idag. http://www.holdemmanager.net/registration Det stod att det kan bli såhär om man antingen formaterat datorn, använder pc nr 2. men inget av det är aktuellt för min del. Spelade tidigare idag på samma dator och nemas problemas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 jag tog bort mitt norton o vips fungerade det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 hoppas du får tusen virus så din dator går sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memol_ Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Självklart är det inget virus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts