Dahlberg Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Kom på ett jääävligt bra citat som är taget från finalen i WSOP main event -98 Scotty Ngyuen och en annan kille i HU och Ngyuen går all in på turnen och efter att ha väntat på att den andra killen ska bestämma sig säger han: "If you call, it´s all over baby" and he called, and it was aaaaaall over Citera
eurythmech Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Kom på ett jääävligt bra citat som är taget från finalen i WSOP main event -98 Scotty Ngyuen och en annan kille i HU och Ngyuen går all in på turnen och efter att ha väntat på att den andra killen ska bestämma sig säger han: "If you call, it´s all over baby" and he called, and it was aaaaaall over Jag gillar den skarpt, även om jag inte är något Scottyfan. Men jag tror att all-innen kom på rivern. Brädan visar 88899 och Scotty går all-in och kläcker ur sig repliken medan den oerfarne motståndaren, som jag glömt namnet på, steker. Till slut säger han "Call, I play the board" varpå Scotty vänder upp en nia och något till. Citera
Kjell Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Förstår inte vad det är med folk och rounders, jag tycker de spelar värdelöst, det enda som gör filmen sevärd är Edward Norton. Håller med dig, filmen var inte alls bra enligt mig. Enda anledningen till att folk kan uppskatta den som jag förstår är att det inte finns någon liknande film om poker, men fortfarande - det är ingen bra film. Citera
Dahlberg Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Kom på ett jääävligt bra citat som är taget från finalen i WSOP main event -98 Scotty Ngyuen och en annan kille i HU och Ngyuen går all in på turnen och efter att ha väntat på att den andra killen ska bestämma sig säger han: "If you call, it´s all over baby" and he called, and it was aaaaaall over Jag gillar den skarpt, även om jag inte är något Scottyfan. Men jag tror att all-innen kom på rivern. Brädan visar 88899 och Scotty går all-in och kläcker ur sig repliken medan den oerfarne motståndaren, som jag glömt namnet på, steker. Till slut säger han "Call, I play the board" varpå Scotty vänder upp en nia och något till. Ahhh så kanske det var. iallfall det var och är ett redigt fint citat. Han har ju även myntat (med fonetisk skrift) "100´000 dallass, tooo maatjjj faaa jooo" När han bluffade ut Umberto Brennes ur en hand preflop med 83 så jävla skön kille. Jag brukar köra me den live, när jag har en bra hand så brukar jag psyka motståndet lite grann nu och då, och då är det den här som åker fram funkar varje gång då dom självklart ska visa att dom faktist har råd att syna, tycker det är fruktanvsärt kul att visa bästa handen då. Citera
okocha Postad 23 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2005 Måste bara lägga till hoa-hoas kommentar från pokermiljonen: Hoa-hoa går all in och får syn av en med mindre marker, när han får tillbaka markerna av dealer säger han: - Åhh fan återbäring. Citera
DiegoForlan Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Tycker min signatur säger allt.. Oslagbart citat ! Citera
back Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Jag har Kh Qh och hamnar all in på floppen Jh 10h X Killen visar upp A Jo och jag drar ut. Han skriver sedan i chatten: - "All in on a draw. LOL" Citera
rob72 Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Tycker min signatur säger allt.. Oslagbart citat ! Styrelsemedlem i WestbayPokerhttp://www.westbaypoker.se Trög. Fattar inte det roliga Citera
laban333 Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 en kompis kläckte den här kommentaren i förrgår. Efter att han hade åkt ut ur vårat skolmästerskap så for han därifrån. När jag senare berättar att jag vann så kommer den... -Vann du på en all-in? Han behövde väl inte vara all-in för att vinna ju.... Citera
King High Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 En kille som ofta var med i våra home games för ett tag sedan hade en förmåga att höja underhållningsvärdet rätt rejält. Killen tog inte poker särskilt seriöst utan spelade bara i våra hemmaspel, och oftast på helgerna när det förbrukades alkohol. Den kommentaren jag kommer ihåg bäst var från en kväll då han var ordentligt på lyset och knappt kunde sitta normalt i stolen. Ja minns inte exakt, men det var en hyfsat stor pott och en av deltagarna hade ett svårt beslut att fatta när man hör vår ej så nyktra kompis sluddra fram : "Hur mycket har du kvar?" Folk försöker hålla sig för skratt och nån får fram : "Xxxxx du är inte kvar i handen"... Citera
snorleif Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Tycker min signatur säger allt.. Oslagbart citat ! Styrelsemedlem i WestbayPokerhttp://www.westbaypoker.se Trög. Fattar inte det roliga Han har förmodligen bytit signatur det senaste året. Citera
Legolas Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 "In life the women are the fucking rake" Citera
XoteR Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 "In life the women are the fucking rake" Citatet från rounders är väll ändå "In the poker game of life, the women are the rake. They are the fucking rake" Citera
loka2 Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Det skönastge citatet är i spinners signatur. Chatten vid betssons 250$ freeroll: Piggvar - Nån som läser pokerböcker? Är de bra eller? Abborre - Nä, de vill bara tjäna pengar. Piggvar - ok tack, tänkte väl det De har min respekt Citera
Goose_strike Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Det skönastge citatet är i spinners signatur. Chatten vid betssons 250$ freeroll: Piggvar - Nån som läser pokerböcker? Är de bra eller? Abborre - Nä, de vill bara tjäna pengar. Piggvar - ok tack, tänkte väl det De har min respekt FAn va Ratt! Annars ar mitt favorit citat: "in order to survive you gotto be willing to die" - Amir Vahedi Citera
Sandberg Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 En rolig kommentar när jag satt som Big stack i slutskedet av en SNG och höjde i varje hand... Tillslut så lackade ett av mina mobboffer och skrev lite syrligt i chatten "Call the cops" Citera
Recommended Posts