Gå till innehåll

Byter från SvS till ?


knakis

Recommended Posts

Tjo!

 

Efter mycket om och men är jag redo att ta steget ut från SvS. Jag har några kriterier som behöver tillfredsställas för att sajten ska vara av intresse.

 

* Rakeback

* Bra spelarpool

* Helst dollar, men euro funkar

* Skattefritt (inte att jag spelar högt, men jag vill inte ens behöva tänka tanken)

* Bra klient (dvs inte Error X, att klienten automatiskt stänger ner etc)

* PT-kompatibelt

* Säker

 

Vilka som passar in på dessa punkter har jag ingen aning om. Därför ber jag om eran hjälp. :)

Förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan inte rekommendera nåt eftersom jag inte ser hur det hjälper mej, men kan varna om ipoker. ett ipokerskin slängde ut mej för att jag tog ut för mycket pengar.
Häng ut siten.

Tror han pratar om victor chandler. De stängde av vissa vinnande spelare för ett par månader sedan, då ipoker har nån policy om att skinnen ska ha en viss balans mellan insättningar och uttag. Det kan vara värt att förtydliga med att de fick ta ut alla pengar de hade på sina konton så tror inte de gjorde någon monetär förlust.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror han pratar om victor chandler. De stängde av vissa vinnande spelare för ett par månader sedan, då ipoker har nån policy om att skinnen ska ha en viss balans mellan insättningar och uttag. Det kan vara värt att förtydliga med att de fick ta ut alla pengar de hade på sina konton så tror inte de gjorde någon monetär förlust.

 

Så med andra ord får man inte spela där om man är stor vinnande? Utan bara om man är breakeven/backar/liten vinnare? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...