Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Köp en tidsmaskin och åk tillbaka till 2004 eller flytta till en konstig nation. ;-)

Fina rirullar finns inte längre, men de flesta sidor erbjuder nog ett och annat, men då är det typ 2000 spelare som gör upp om i bästa fall $50.

Postad

Det finns bara du letar. Startar en 50€ på en b2b sida om 2 timmar.

170 reggade just nu, 160 för ~5 timmar sedan. 500 max.

Jag kan pm:a lösenord 3 minuter innan den startar..

Postad

Everest har ju åtminstone sin vecko-frirulle för $2500. Man kvalar dit i gratissatelliter som går flera om dan och har 50 platser i vardera. Det brukar vara runt 4000 deltagare men absolut inte omöjligt att ta en plats om man bara spelar lite intelligent - det är så många dårfinkar och usla pokerspelare som testar lyckan.

I själva frirullen brukar det vara ca 2000 spelare. Även där dominerar naturligtvis fisken, så chansern att komma ITM är hyggliga.

• 2 months later...
Postad

För ett eller två år sen fick jag en "invitation" till en freeroll på Titan. Läste mailet några minuter för sent. Så jag kom inte med. Men vinnaren fick en plats i WSOP Main Event. Det var en portugisisk tjej på 26 år som vann. Det var bara 700+ spelare.8-)