Gå till innehåll

livb112 sjukt


HU-King

Recommended Posts

hallå har railat livb112 på ftp där han spelar hu sngs $500-5500 turbos nästan bara.

Han kan göra jätte sjukt fiskiga spel men han är alltid jätte aggressiv för mig är de sjukt att förstå att han är + mer än 14 miljoner sek kr på hu sngs. (Han är Adonis112 på PS)

 

Någon mer som har railat han tycker ni också han ser fiskig ut när han lirar? Ibland har jag svårt att förstå varför han tex pushar 6-2 och 30bbs :shock: men sjukt att en med tilt problem kan vinna så mycket om det nu är tilt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hallå har railat livb112 på ftp där han spelar hu sngs $500-5500 turbos nästan bara.

Han kan göra jätte sjukt fiskiga spel men han är alltid jätte aggressiv för mig är de sjukt att förstå att han är + mer än 14 miljoner sek kr på hu sngs. (Han är Adonis112 på PS)

 

Någon mer som har railat han tycker ni också han ser fiskig ut när han lirar? Ibland har jag svårt att förstå varför han tex pushar 6-2 och 30bbs :shock: men sjukt att en med tilt problem kan vinna så mycket om det nu är tilt?

 

Har railat honom en del och kan hålla med om att vissa spel ser fiskiga ut. Dock verkar han vara väldigt lättiltad och det är ofta man ser honom gå bananas i chatten.

 

Just 62-handen och 30bb var väl mot bullettooth666 igår när han var råtiltad. Såg honom openpusha 50bb flera gånger och han förlorade väl 6-7 matcher i rad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har railat honom en del och kan hålla med om att vissa spel ser fiskiga ut. Dock verkar han vara väldigt lättiltad och det är ofta man ser honom gå bananas i chatten.

 

Just 62-handen och 30bb var väl mot bullettooth666 igår när han var råtiltad. Såg honom openpusha 50bb flera gånger och han förlorade väl 6-7 matcher i rad.

 

Railade han igår tycker bara att det är så sjukt att han kan +a så bra även om han gör sådana här spel. Så man frågar ju sig vad är det han gör som gör att han vinner så mycket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jävlar vad en sån spelare ska vara rungood då för att göra upp för råtilt där han tillåts dropa 7ish inköp per gång i ett spel där man inte har så överjävligt mkt ROI

 

Iofs så är inte hans EV -7 inköp när han "tiltar".

 

Sen så tror jag att han låtsas tilta för att fler ska bli sugna att spela mot honom. Sen gör han såklart en del fiskiga spel men dom är säkert inte så fiskiga som ni tror, med tanke på att han plussar så mycket som han gör. imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...