Gå till innehåll

Ragnar Danneskjöld spelar 10/20 på Svenska Spel


RDanneskjold

Recommended Posts

vik turn i första

andra wp bara du synade river också..

 

Tnx, mm första känns ju som rätt standard vik på turn i efterhand. AA foldade jag river vilket jag ångrade och därav postade handen, ganska intressant hand ändå är fortfarande lite kluven över den.

 

Vad händer Ragnar?

 

Tackar som frågar, Jadu, har faktiskt inte gulat eller haft någon förlustsession överhuvudtaget, datorn dog för drygt en vecka sedan och just fått igång den. Iövrigt har jag haft rätt fullt upp med studier men räknar med ett det blir lite poker senare i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lektion kl 1 ??

 

Studerar för tillfället i USA, så är 7 timmars tidsskillnad.

 

Nu är kl 10:54 och det är dags för lite grind, lär ju vara sjukt kallt med folk på svs nu men har tyvärr inge smet någon annanstans just nu. Fick in ca 500 händer tidigare idag med ett okej plus på typ 500kr , rullen är på 43 000, lyckades ju som sagt hitta monsterback innan datorn haverera :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vann precis min största pott någonsin på 5/10, 4429 kr. Vunnit någon 6k pott på 10/20 men denna var sick, synd att jag får tag på min HM cdkey men ska försöka fixa HH sen. Noteras bör väl att jag aldrig köper in 200bb och drar ofta om jag är väldigt djup. Det var iaf 4vägs pott och jag fick in det med JJ på 26J klöver bräda, kändes ej horribelt med tanke på extremt lös spel och att det var 3bettat pre. Aja, skönt sätt att starta sessionen på (:

 

* Okej blev tydligen lite överexalterad, hade tydligen vunnit 5000kr pott för några månader sedan på 5/10 :P , aja denna satt ändå fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Blivit obefintligt med pokerspelande fram tills i veckan, var nere på 39000 kr i måndags men lyckats farma ihop 25000 kr de senaste 3 dagarna så nu ligger rullen på 64 000 kr, sweet. Såg att tråden om riktiga SM blev större än min dagbok på ca 2h, trevligt. Nu gäller det bara få äckel HM att fungera, skönt dock att köra utan HUD så man inte leker explodonk hela dagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...