Starfitter Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 vik turn i första andra wp bara du synade river också.. Citera
RDanneskjold Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2009 vik turn i förstaandra wp bara du synade river också.. Tnx, mm första känns ju som rätt standard vik på turn i efterhand. AA foldade jag river vilket jag ångrade och därav postade handen, ganska intressant hand ändå är fortfarande lite kluven över den. Vad händer Ragnar? Tackar som frågar, Jadu, har faktiskt inte gulat eller haft någon förlustsession överhuvudtaget, datorn dog för drygt en vecka sedan och just fått igång den. Iövrigt har jag haft rätt fullt upp med studier men räknar med ett det blir lite poker senare i veckan. Citera
RDanneskjold Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Har lektion om 1 timma men efter det blir det banne mig att installera SVS och eventuellt HM, därefter blir det lir. Citera
ypsil0n Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Har lektion om 1 timma men efter det blir det banne mig att installera SVS och eventuellt HM, därefter blir det lir. lektion kl 1 ?? Citera
logicsense Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 lektion kl 1 ?? My cup of tea! Citera
RDanneskjold Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 lektion kl 1 ?? Studerar för tillfället i USA, så är 7 timmars tidsskillnad. Nu är kl 10:54 och det är dags för lite grind, lär ju vara sjukt kallt med folk på svs nu men har tyvärr inge smet någon annanstans just nu. Fick in ca 500 händer tidigare idag med ett okej plus på typ 500kr , rullen är på 43 000, lyckades ju som sagt hitta monsterback innan datorn haverera Citera
RDanneskjold Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Vann precis min största pott någonsin på 5/10, 4429 kr. Vunnit någon 6k pott på 10/20 men denna var sick, synd att jag får tag på min HM cdkey men ska försöka fixa HH sen. Noteras bör väl att jag aldrig köper in 200bb och drar ofta om jag är väldigt djup. Det var iaf 4vägs pott och jag fick in det med JJ på 26J klöver bräda, kändes ej horribelt med tanke på extremt lös spel och att det var 3bettat pre. Aja, skönt sätt att starta sessionen på (: * Okej blev tydligen lite överexalterad, hade tydligen vunnit 5000kr pott för några månader sedan på 5/10 , aja denna satt ändå fint. Citera
RDanneskjold Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Vild session, är nog lite upp men går swingit. Verkligen seg session men slutade upp 2000kr iaf. Får försöka konvertera händer sedan. Citera
RDanneskjold Postad 13 November , 2009 Författare Rapport Postad 13 November , 2009 Blivit obefintligt med pokerspelande fram tills i veckan, var nere på 39000 kr i måndags men lyckats farma ihop 25000 kr de senaste 3 dagarna så nu ligger rullen på 64 000 kr, sweet. Såg att tråden om riktiga SM blev större än min dagbok på ca 2h, trevligt. Nu gäller det bara få äckel HM att fungera, skönt dock att köra utan HUD så man inte leker explodonk hela dagarna. Citera
RDanneskjold Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Postad 16 November , 2009 Plus 46000 kr förra veckan på 5/10, 10/20 och 25/50 på ca 5000 händer, rullen ligger nu på 85 000 kr, life is godt. Fortfarande ej fixat HM, pinsamt. Någon som orkar skriva mailen till deras support? Deras hemsida är ju gode dryg. Sjukt fin låt Citera
kravmärkt Postad 16 November , 2009 Rapport Postad 16 November , 2009 sjukt fin?? snarare sjukt ghey Citera
tågrånarn Postad 16 November , 2009 Rapport Postad 16 November , 2009 sjukt fin?? snarare sjukt ghey LOL,, var?. Den var ju riktigt skön, (och jag brukar hata sån här musik över sönderspelad kopiatormusik ala volbeat, takida etc) EDIT: fina resultat och GL givetvis,, Citera
RDanneskjold Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Postad 16 November , 2009 sjukt fin?? snarare sjukt ghey Otippat att en apatisk pokerdegen inte kan uppskatta sådan fin musik LOL,, var?. Den var ju riktigt skön, (och jag brukar hata sån här musik över sönderspelad kopiatormusik ala volbeat, takida etc) Menar det, riktig feelgood musik! Citera
RDanneskjold Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Postad 19 November , 2009 Nattens grind slutar 20000 kr upp. Spelade riktigt bra överlag, sprang in i en del riktigt vidriga turn-setups dock. Men sprang ju knappast under ev så ska inte gnälla. Rullen är nu på 105 000 kr, känns skönt att man har lite utrymme för downswings nu på 10/20. Citera
Recommended Posts