Gå till innehåll

Pokersajt som har insättning via telefon eller SMS?


jepalano

Recommended Posts

Hur funkar detta? Gör man ett nytt bankkonto där man kan lägga in pengar, som man sedan för över till pokersidan. måste man göra det vi NETeller?? Tack

 

 

Att sätta in pengar genom telefon eller sms låter dumt. (Framförallt sms) Är man under 18 och föräldrarna inte tycker att du ska spela poker så gör som jag: Ta ett seriöst snack med dina päron och se om ni kan komma fram till någon bra deal till exempel min:

Jag fick sätta in 200 kronor på en pokersida för att spela för 1a månaden, sedan får jag sätta in 100 kronor varje månad. Om jag sätter in mer pengar (vi har ett särskilt konto för internettransaktioner) så synns det och då får jag inga pengar (Inget barnbidrag heller, det tar min morsa i så fall) på 6 månader. Det är inte kul att ha lite pengar så jag håller mig till att bara använda dessa 100 kronorna.

 

Sedan om det skulle gå att sätta in pengar från en egen mobiltelefon skulle man ju lätt kunna köpa ett 500 kronors kort och säga "Jag är över 18" på en sida och sedan bara lassa över 500 kronor.

 

Till trådskaparen: Det tar MAX 7 dagar innan du har fått ditt kort. Sedan är det fritt fram att sätta in hur mycket du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...