Torsus Postad 11 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2011 Av kända skäl är matchen i Tottenham inställd och kvickt som ögat så har SvS tagit bort matchen... Vi får hoppas att dom ersätter den med en ny... Jag återkommer om så blir fallet... Citera
Torsus Postad 15 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2011 Två rullpotter väntar denna vecka: Först hockey på torsdag, påslag 288 515: Jokerit - Luleå Tappara - Frölunda TPS-Färjestad Därefter fotboll på lördag, 460 327 kronor i påslag: Malmö FF - GAIS Aston Villa - Blackburn Chelsea - West Bromwich Everton - Queens PR Citera
Torsus Postad 22 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2011 En liten men dock rullpott på torsdag, hockey: HV71 - Liberec Linköping - Adler Mannheim Luleå - Kärpät påslag 89 240 Citera
Torsus Postad 30 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Två rullpotter väntar denna vecka: Hockey på torsdag: Djurgården - Luleå Färjestad - HV 71 Sundsvall - Brynäs Påslag 529 418! Fotboll fredag: Ungern - Sverige Bulgarien - England Norge - Island Tyskland - Österrike Påslag 500 000! Citera
Torsus Postad 2 September , 2011 Författare Rapport Postad 2 September , 2011 Ny rullpott väntar på tisdag! San Marino - Sverige England - Wales Italien - Slovenien Rumänien - Frankrike Påslag 500 000! Jag brukar inte ge tips men i Sverigematchen så VET man att San Marino inte kommer att göra mål....Frågan är hur många Sverige gör.... Citera
Torsus Postad 5 September , 2011 Författare Rapport Postad 5 September , 2011 En riktig fin rullpott väntar nu på lördag med hela 966 378 kronor i påslag!! Mjällby - IFK Norrköping Arsenal - Swansea Stoke - Liverpool Sunderland - Chelsea Vi får se vem som blir miljonär...kan bli mer än en förresten.... Citera
Torsus Postad 17 September , 2011 Författare Rapport Postad 17 September , 2011 Jag har varit på resande fot och därför inte kunnat uppdatera på en vecka. Men idag har vi en liten rullpott på hockey, 106 939 i påslag: Frölunda - Luleå Färjestad - AIK Växjö - Linköping Citera
Torsus Postad 26 September , 2011 Författare Rapport Postad 26 September , 2011 Idag har vi en hyfsad intressant rullpott: Djurgården - IFK Göteborg Gefle - Kalmar FF Jönköping - Ängelholm Åtvidaberg - Falkenberg Påslag 277 835 Jag skulle tro att slutpotten blir runt en mille... Citera
Torsus Postad 27 September , 2011 Författare Rapport Postad 27 September , 2011 En liten men dock rullpott på torsdag, hockey: Färjestad - Djurgården HV 71 - MODO Timrå - Linköping påslag 102 358 kronor... Citera
Torsus Postad 3 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2011 Dags igen, nu på fredag med 4 landskamper: Finland-Sverige Grekland-Kroatien Montenegro-England Slovakien-Ryssland påslag 500 000 kronor! Citera
Torsus Postad 7 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2011 Jag vill påminna om dagens bomb som nämns ovan. Dessutom väntar nya rullpotter! Imorgon, 566 000 påslag på hockey! AIK - Skellefteå Frölunda - Djurgården HV 71 - Växjö Dessutom på tisdag 500 000 påslag på fotboll! Sverige - Holland Danmark - Portugal Norge - Cypern Ungern - Finland Citera
gnux_ Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Postad 7 Oktober , 2011 Lirat ikväll för 8kr! Nu kör vi!!!! Citera
Torsus Postad 10 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2011 Nya rullpotter runt hörnet! På torsdag 500 000 extra på hockey: Färjestad - Timrå Frölunda - HV 71 Skellefteå - Luleå På lördag, 500 000 extra på hockey igen: Brynäs - Linköping Färjestad - Frölunda MODO - Luleå I övrigt noterbart är att de på torsdag också kör en fyrmatchers bomb med 2 hockey och 2 fotbollsmatcher. Jag förstår inte riktigt logiken i det..... Citera
gnux_ Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Postad 10 Oktober , 2011 Nya rullpotter runt hörnet! På torsdag 500 000 extra på hockey: Färjestad - Timrå Frölunda - HV 71 Skellefteå - Luleå På lördag, 500 000 extra på hockey igen: Brynäs - Linköping Färjestad - Frölunda MODO - Luleå I övrigt noterbart är att de på torsdag också kör en fyrmatchers bomb med 2 hockey och 2 fotbollsmatcher. Jag förstår inte riktigt logiken i det..... Du glömde den imorgon Citera
Torsus Postad 11 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2011 Du glömde den imorgon Nej då, den har jag berättat om tidigare...! Citera
gnux_ Postad 11 Oktober , 2011 Rapport Postad 11 Oktober , 2011 Nej då, den har jag berättat om tidigare...! Oh där var du snabb Lirat nån på senaste? Resultat? Citera
Torsus Postad 12 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2011 Oh där var du snabb Lirat nån på senaste? Resultat? Japp! Lirade gårdagens bomb som satt! Insats 10 000 vinst 154 000...! Citera
gnux_ Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Postad 12 Oktober , 2011 Japp! Lirade gårdagens bomb som satt!Insats 10 000 vinst 154 000...! Nice! Försökte oss på den jag och grabbarna men gick inte hem. Svårt det här Tips på strategi? Citera
Torsus Postad 12 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2011 Nice! Försökte oss på den jag och grabbarna men gick inte hem. Svårt det här Tips på strategi? Att använda "egna rader" funktionen är a och o. Detta för att inte klumpa ihop i stora otympliga system där många skräpkombinationer följer med blanda "lätta" resultat med "svåra" Det kräver tålamod för det ger inte vinst så ofta, men NÄR det smäller till så smäller det till rejält. Citera
gnux_ Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Postad 12 Oktober , 2011 Att använda "egna rader" funktionen är a och o. Detta för att inte klumpaihop i stora otympliga system där många skräpkombinationer följer med blanda "lätta" resultat med "svåra" Det kräver tålamod för det ger inte vinst så ofta, men NÄR det smäller till så smäller det till rejält. Egna rader? System reducering är det nått du använder dig av? Jo det känns så, men har bara små summor att lira med. Hur ofta brukar/har du fått in den och vad brukar insatsen ligga? Citera
Torsus Postad 13 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2011 Egna rader? System reducering är det nått du använder dig av? Jo det känns så, men har bara små summor att lira med. Hur ofta brukar/har du fått in den och vad brukar insatsen ligga? Egna rader är något som Svs har gjort möjligt. Man kan skicka in ens spel i en textfil. Står beskrivet på deras hemsida hur det går till. Om du har lite att spela för så rekommenderar jag att till att börja med bara spela rullpottomgångar När vi spelar brukar insatsen ligga på runt 10 000. Det fluktuerar väldigt mycket vad gäller vinsterna. I snitt handlar det väl om vinst var 7:e eller 8:e gång... Systemreducering kan man väl på sätt och vis kalla det för... Citera
gnux_ Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Postad 13 Oktober , 2011 Egna rader är något som Svs har gjort möjligt. Man kan skicka in ens spel i en textfil. Står beskrivet på deras hemsida hur det går till. Om du har lite att spela för så rekommenderar jag att till att börja med bara spela rullpottomgångar När vi spelar brukar insatsen ligga på runt 10 000. Det fluktuerar väldigt mycket vad gäller vinsterna. I snitt handlar det väl om vinst var 7:e eller 8:e gång... Systemreducering kan man väl på sätt och vis kalla det för... Okej, det är alltså tillför dem som använder någon betaltjänst för tips? Gör du det? Eller vad tjänar man på att göra egna rader? Okej men de låter som bra utdelning. Hur många är ni som spelar ihop då? Citera
Torsus Postad 14 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2011 Okej, det är alltså tillför dem som använder någon betaltjänst för tips? Gör du det? Eller vad tjänar man på att göra egna rader? Okej men de låter som bra utdelning. Hur många är ni som spelar ihop då? Det finns massor av betaltjänster men vi använder ett egenutvecklat program. Vi är tre som spelar ihop. Egna rader är bra för att rensa bort onödiga kombinationer Citera
gnux_ Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Postad 15 Oktober , 2011 Det finns massor av betaltjänster men vi använder ett egenutvecklat program. Vi är tre som spelar ihop. Egna rader är bra för att rensa bort onödiga kombinationer Ah låter intressant Nått man kan få titta på? Vad är onödiga kombinationer då? Med låg sannolikhet som man får betala dyrt för? Citera
Torsus Postad 15 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2011 Ah låter intressant Nått man kan få titta på? Vad är onödiga kombinationer då? Med låg sannolikhet som man får betala dyrt för? Nja, jag kan inte gå för djupt i detaljer. Onödiga kombinationer är subjektivt för var och en. Exempel: I en trematchers fotbollsbomb så är du helt säker på att högst 2 mål görs i alla matcher. Då är det naturliga att spela 0,1, och 2 för alla lag vilket ger 3X3X3X3X3X3 = 729 rader Men samtidigt är du övertygad om att oavgjorda resultat inte är sannolika, kanske för att alla lagen MÅSTE vinna för att vinna serien, hänga kvar...or whatever! Då kan du utesluta alla oavgjorda men är omöjligt på traditionellt spelande där man vanligtvis klumpar ihop i system. Då kan du göra en "egna rader" - fil som ser ut så här: 0-1 0-1 0-1 0-1 0-1 0-2 0-1 0-1 1-0 0-1 0-1 2-0 0-1 0-2 0-1 ....... och så vidare! Då kan du spara pengar, som du kan använda till nästa bomb.... eller i stället använda de sparade pengarna till att köpa öl som du njuter av när du följer matcherna på TV... Citera
Recommended Posts