Scrath Postad 24 Juni , 2011 Rapport Postad 24 Juni , 2011 Jag brukar kika in på pf ngn gång om dagen men skriver sällan ngt. Vill iaf passa på att säga att dina updates i tråden uppskattas. Citera
Torsus Postad 24 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2011 Jag brukar kika in på pf ngn gång om dagen men skriver sällan ngt. Vill iaf passa på att säga att dina updates i tråden uppskattas. Tack för det! Och som sagt, det finns anledning för dig (och alla andra!) att kolla nästa vecka eftersom det kommer att handla om GIGANTISKA pengar...! Citera
Torsus Postad 25 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2011 Innan vi har den gigantiska rullpotten som jag skrev om alldeles ovan så har vi en "vanlig" rullpott på tisdag med 500 000 påslag... Det är två matcher från damernas fotbolls-vm samt en division ett match: Colombia-Sverige USA-Nordkorea IFK Luleå-Boden Citera
Torsus Postad 29 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2011 Vi får hålla oss till tåls ytterligare ett tag innan monsterjackpoten på 4 mille läggs in... Innan dess har vi på lördag en rullpott på 4 matcher fotboll med 500 000 i påslag: Nordkorea - Sverige Kalmar FF - Trelleborg Syrianska - IFK Göteborg GAIS - Gefle Citera
Torsus Postad 4 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2011 Hoppas att ni har det skönt i sommaren! Jag hoppas ändå att ni har tid att titta på detta inlägg för nu jävlar, gubbar och gummor, nu smäller det!! Först en "vanlig" rullpott med 500 000 påslag på onsdagens damfotbolls-VM: Sverige-USA Nordkorea-Colombia Argentina-Colombia (copa amerika) Sedan kommer det som vi väntat på (fanfarer och trumpeter) Rulpott 4 matcher med 3 939 663 kronor i påslag!!!!!!!! Gefle - GAIS IFK Norrköping - Malmö FF Trelleborg - Kalmar FF GIF Sundsvall - Degerfors Jag kan inte ens gissa hur mycket slutpotten hamnar på men allra minst 8(!) mille tror jag....! Vem vill bli (mång)miljonär? Passa på nu, detta är ett unikt tillfälle!!! Citera
gnux_ Postad 6 Juli , 2011 Rapport Postad 6 Juli , 2011 Hoppas att ni har det skönt i sommaren! Jag hoppas ändå att ni har tid att titta på detta inlägg för nu jävlar, gubbar och gummor, nu smäller det!! Först en "vanlig" rullpott med 500 000 påslag på onsdagens damfotbolls-VM: Sverige-USA Nordkorea-Colombia Argentina-Colombia (copa amerika) Sedan kommer det som vi väntat på (fanfarer och trumpeter) Rulpott 4 matcher med 3 939 663 kronor i påslag!!!!!!!! Gefle - GAIS IFK Norrköping - Malmö FF Trelleborg - Kalmar FF GIF Sundsvall - Degerfors Jag kan inte ens gissa hur mycket slutpotten hamnar på men allra minst 8(!) mille tror jag....! Vem vill bli (mång)miljonär? Passa på nu, detta är ett unikt tillfälle!!! Kommer bli sjukt! Satt någon bomb på senaste Torsus? Hur mycket borde man lira för att ha en rimlig chans? Citera
Torsus Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Kommer bli sjukt! Satt någon bomb på senaste Torsus?Hur mycket borde man lira för att ha en rimlig chans? Ja, men det har varit lite tunt på sistone...det här spelet går i vågor(liksom många andra spel!) Man bör satsa åtminstone 2500-3000 kronor för att ha en rimlig chans... själv tänker jag och mitt team satsa 20 000. För en vanlig spelare kanske 3000 är mycket men å andra sidan så är detta ett unikt tillfälle.... Saken är ju den att även många "enkla" kombinationer kommer att ha skyhöga odds...och det går åt pengar till att täcka upp även de enklaste i och med att det är 4 matcher... Citera
gnux_ Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Ja, men det har varit lite tunt på sistone...det här spelet går i vågor(liksom många andra spel!) Man bör satsa åtminstone 2500-3000 kronor för att ha en rimlig chans... själv tänker jag och mitt team satsa 20 000. För en vanlig spelare kanske 3000 är mycket men å andra sidan så är detta ett unikt tillfälle.... Saken är ju den att även många "enkla" kombinationer kommer att ha skyhöga odds...och det går åt pengar till att täcka upp även de enklaste i och med att det är 4 matcher... Ja jag förstår det. Har märkt att oddsen kan dra iväg trotts enkla kombs. Blir att lägga in ett spel iaf. Hur mycket läser du på inför ett sådant här tillfälle? Tips på bra siter? Citera
Torsus Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Ja jag förstår det. Har märkt att oddsen kan dra iväg trotts enkla kombs. Blir att lägga in ett spel iaf. Hur mycket läser du på inför ett sådant här tillfälle? Tips på bra siter? Jag läser inte alls. Vårt spel är baserat på matematik till 100% Citera
gnux_ Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Jag läser inte alls. Vårt spel är baserat på matematik till 100% Okej ni spelar bara efter hur andra spelar och sannolikheter alltså? Citera
@ntonius Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Någon som är sugen på ett system, 3 pers 1-2k var? Citera
Torsus Postad 8 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2011 Okej ni spelar bara efter hur andra spelar och sannolikheter alltså? just det Citera
Torsus Postad 8 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2011 Med tanke på det självklart stora intresset för morgondagens megarullpott med 4 mille i påslag så har jag startat en undersökning om stora jackpots. Se: http://pokerforum.nu/forum/sports-betting-och-skicklighetsspel/65403-stora-jackpots.html Citera
Torsus Postad 9 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2011 Jag vill bara påminna om dagens megarullpott så här 4 timmar innan spelstopp.... Just nu är omsättningen drygt 3,3 mille med en totalpott på över 6 mille och det stiger snabbt! Lycka till alla, oss spelare emellan! Citera
Janlow Postad 9 Juli , 2011 Rapport Postad 9 Juli , 2011 Kan man få något experttips Torsus? Tänker spel på 2-6k ungefär Citera
Torsus Postad 9 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2011 Kan man få något experttips Torsus? Tänker spel på 2-6k ungefär Jag var bortbjuden och fick se ditt inlägg först nu långt efter spelstopp. Men jag kan trösta dig med att mitt tips inte hade gått in. Jag hade föreslagit kombinationer med max 2 mål men det har ju redan spruckit... Citera
gnux_ Postad 9 Juli , 2011 Rapport Postad 9 Juli , 2011 Blev det nå vinst? Nice odds blev det iaf Citera
Torsus Postad 10 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2011 Blev det nå vinst?Nice odds blev det iaf Nix, det blev det inte... Roligt för de som vann...18 eller 19 vinnare... Citera
Torsus Postad 11 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2011 Tillbaka till vardagen igen... Vi har i varje fall en "liten" rullpott med 494 652 kronor i påslag på lördag: Djurgården - Mjällby IFK Norrköping - Syrianska FC Degerfors - GIF Sundsvall Ljungskile - Ängelholms FF Citera
Agent Cooper Postad 11 Juli , 2011 Rapport Postad 11 Juli , 2011 Torsus, Hur många procents edge räknar du med att ha när det är rullpott på 300k-500k? Citera
Torsus Postad 11 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2011 Torsus,Hur många procents edge räknar du med att ha när det är rullpott på 300k-500k? cirka 10-12% Citera
Torsus Postad 25 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2011 Ny rullpott på lördag, med 589 953 kronor i påslag! IFK Norrköping - Trelleborg Malmö FF - Djurgården Assyriska - GIF Sundsvall Brommapojkarna - Ängelholms FF Citera
Torsus Postad 1 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Efter helgens totala antiklimax med inställd match( ) Så har vi en riktig godbit nu till helgen: påslag hela 909 810 kronor på 4 matcher: Mjällby - Malmö FF Trelleborg - Gefle Degerfors - Åtvidaberg Derby - Birmingham Citera
Torsus Postad 9 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2011 På lördag ny rullpott på 4 matcher: Halmstad - Häcken Mjällby - Syrianska Liverpool - Sunderland Tottenham - Everton Påslag 460 327 kronor! Citera
Recommended Posts