Supersweed Postad 13 Juli , 2004 Rapport Postad 13 Juli , 2004 Hej allla!! Funderar lite kring de 20$ dollars turboturneringar som går klockan 13.00 varje dag på ladbrokes! Min första tanke kring dessa är "LOTTERI" eftersom blindsen ökar var 3e minut. Men det måste ju ändå finnas endel spelskicklighet med i det hela då det gäller att välja sina starthänder och "ställa in" i rätt tillfällen. Vad är era åsikter angående dessa turbo tournyes! //Super.... * Pillar lite i rubriken - QoS * Citera
Morbo Postad 13 Juli , 2004 Rapport Postad 13 Juli , 2004 Jag tror att variansen ökar, vilket kanske inte är att eftersträva eftersom att den redan är så hög i vanliga multi-table tournaments. Citera
Supersweed Postad 13 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2004 Ja det stämmer nog! Framför allt ju närmare finalbordet man kommer då BB är ca 50% av "snitstacken"! Och så är det ju så att när det är mindre än 20 pers kvar är det ju All-in eller fold som gäller... Citera
martenmania Postad 22 Juli , 2004 Rapport Postad 22 Juli , 2004 Det är dubbelt så mycket tur i TURboTURneringar som i vanliga TURneringar. Citera
Bateman Postad 22 Juli , 2004 Rapport Postad 22 Juli , 2004 Det är dubbelt så mycket tur i TURboTURneringar som i vanliga TURneringar. Well if it ain't Mr Funny man ;-D Citera
gdaily Postad 22 Juli , 2004 Rapport Postad 22 Juli , 2004 24 lyckades en gang ha en tavling som var felprogrammerad, som hojde natarna varje pott. Jag borjade med stora morken, sedan lilla. Darefter sa hade jag turen att flyttas runt eftersom folk akte ut hela tiden. Jag kom till finalbordet utan att ha spelat en enda hand, och kom trea i tavlingen nar jag spelade min forsta. TUR. Citera
Recommended Posts