Gå till innehåll

Hu4rollz.


speltorsk_LOL

Recommended Posts

Hej.

 

Tror jag har fått en sväng av svininfluensan och sitter hemma, ensam, frusen och snuvig en fredagkväll. Kommer att föra dagbok på mitt HU-spel, där jag känner att jag vill utvecklas. Cashat ut allt från Svenskaspel samt Pokerstars(där HUgamesen är döda samt suger utan deal) och har har tänk göra en vinsthemtagning på allt utan $2000 som ska fördelas på 2 siter. Kommer även trycka in nån lucka på FullTilt när jag väl lyckats få mitt konto upplåst. Ska bara fixa lite underskrifter från diverce advokater osv, så är saken biff :/

 

Vilka siter samt nätverk lämpar sig bäst för HUspel, eller spelar det ingen roll när det rör sig om lowstakes?

 

Satsar på att lira in så att jag har 60-70 inköp för NL100 innan jag tar steget upp.

 

Firar nog med en flaska vino idag oxå, då jag lyckats med bedriften att få igång pokertracker för förstagången i min karriär =)

 

Mål blir väl att lira NL100 innan månaden är slut, så säg 5K$ i profit samt utöva lite tableselection i mån av action. Kanske slänger upp nån knivig hand samt lite skoj bilder & anekdoter från mitt degenerade flumliv.

 

Laters.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...