moneypro_ Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 Hallå vilket är bäst lirar ofta plo och nlh samtidigt så vill att det ska fungera att få stats på dom båda spelen. Har pt3 nu för nlh. vilket tycker ni är bäst? Citera
BERTlL Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 Holdem Manager med Omaha. Båda kostar $145. Överlägset bäst redan var för sig imo. Citera
il_re Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Har också funderat på att skaffa hjälpprogram, jag lirar omaha hi/low. Funkar Holdem Manager med Omaha även om man lirar hi/low? Och är det lätt att lära sig? Är inget geni när det gäller datorer Eller borde jag ha något annat program? Citera
PokerCess Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Har också funderat på att skaffa hjälpprogram, jag lirar omaha hi/low. Funkar Holdem Manager med Omaha även om man lirar hi/low?Och är det lätt att lära sig? Är inget geni när det gäller datorer Eller borde jag ha något annat program? Jag har precis börjat spela PLO, testat hi/low ett par gånger och båda funkar aldeles utmärkt med HEM. Det finns massa funktioner i programmet som jag inte satt mig in i men grunderna är superenkla. Tror vem som helst får det att funka Kolla installationsanvisningarna ordentligt på hemsidan bara så det inte blir strul med databasen eller nåt. Lycka till! Citera
nadir Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Koppla ihop 3-4 spelare så blir det fin edge mot de som inte fuskar i Omaha... Citera
spiker1977 Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Koppla ihop 3-4 spelare så blir det fin edge mot de som inte fuskar i Omaha... ? Citera
Recommended Posts